رئیس بسیج جامعه پزشکی گفت: متاسفانه اندک افرادی در دولت مسئولیت‌های مهمی دارند که هنوز بر اشتباه خود در فتنه ۸۸ پافشاری می‌کنند که اصلاً برای آینده دولت خوب نیست.

به گزارش مشرق، محمد رئیس زاده با اشاره به فرا رسیدن روز 9 دی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند 9 دی در تاریخ ایران ماندگار شد، 9 دی حرکت خودجوشی در پاسخ به 8 ماه بی‌قانونی، بی‌حرمتی و هتک حرمت به ارزش‌ها بود.
 
وی ادامه داد: 9 دی حرکتی انقلابی بود که فراتر از درک و قواعد برخی‌ها بود و مقاومتی به بی‌ملایمتی‌ها، گستاخی‌ها و سرکشی کسانی بود که سابقه انقلابی داشتند و در انقلاب نیز خدمات انقلابی کرده بودند و شاید اگر این سابقه آنان نبود مردم خیلی زودتر اقدام می‌کردند و طومار آنها را بر می‌چیدند ولی ملت امیدوار به بازگشت آنها بودند که در نهایت نیز آنها راه‌هشان را از دشمن جدا نکردند که آن رویداد تاریخی 9 دی شکل گرفت.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پاسخ به این پرسش که برخی از افرادی که به طُرق مختلفی در فتنه 88 با قلم، صحبت‌ها و اقدامات‌شان نقشی داشتند، در دولت یازدهم مسئولیت گرفتند و حال عملکرد آنان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ تصریح کرد: ارزیابی این امر سخت است، برخی از این افراد متوجه اشتباه خود شدند کما اینکه بزرگی نظام آنقدر است که اگر فرزندی از او برداشت و اشتباه سیاسی کرد حتماً نیز نباید برای همیشه دچار محرومیت شود ولی به شرطها و شروطها و آن این است که با تلاش خود جبران اشتباهات گذشته‌شان را کنند.
 
رئیس زاده عنوان کرد: بنابراین به واقع برخی از این افراد در این مدت متوجه اشتباهاتشان شدند و فهمیدند که مدیریت کردن در این نظام به آرامش و تمکین از قانون نیاز دارد و متعاقباً هم اکنون نیز در پُست‌های که هستند برای نظام تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور بیان داشت: ولی بعضاً برخی از افراد که تعدادشان نیز اندک است متاسفانه هنوز بر همان موضع اشتباه خود در فتنه سال 88 مانده‌اند و پافشاری هم می‌کنند و این در حالی است که مسئولیت‌های مهمی نیز در بدنه دولت و خارج از سیستم دارند و اگر فرصتی هم پیدا کنند همان کارهای گذشته خود را تکرار می‌کنند.

در هیچ نظام و کشوری، افرادی که پایبند به قانون نباشند پذیرفتنی نیستند

رئیس زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: بنابراین حضور و فعالیت این افراد برای آینده دولت خوب نیست، ارتباطی هم به مسائل سیاسی ندارد زیرا در هیچ نظام و کشوری؛ افرادی که پایبند به قانون نباشند پذیرفتنی نیستند، ولی متاسفانه چنین افرادی که هنوز هم به اشتباهات خود درفتنه سال 88 پافشاری می‌کنند و در بدنه دولت نیز مسئولیت دارند موجب رنج ما هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس