کد خبر 514538
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

یک جوان مسلمان انگلیسی در اقدامی نوع دوستانه، در آستانه روز کریسمس هدایایی را تدارک دیده و به مسیحیان بی خانمان اهداء نمود.

به گزارش مشرق، جوان مسلمان انگلیسی در ااقدامی بشردوستانه و در آستانه عید کریسمس، پتوهایی را تدارک دید و به مسیحیان بی خانمان که زمستان سرد را در خیابانها به سر می برند، اهداء نمود.

«نبیل هارون» از این اقدام خود فیلم گرفت و در فضای مجازی منتشر ساخت.

وی در این ویدئو، پس از آنکه خود را معرفی کرده و تصریح می کند که یک مسلمان است، سپس می گوید: ما مسلمانان کریسمس را عید خود نمی دانیم ولی من دوست دارم در این روز که برای مسیحیان عید بزرگی محسوب می شود، جان تازه ای به افراد بی خانمان بدهم.

در ادامه این ویدئو، این جوان مسلمان، یک پتوی گرم، به جوان ۲۱ ساله بیخانمانی هدیه می دهد، سپس او دو پتوی دیگر به یک سرباز سابق انگلیسی که فقط ۲۸ سال سن دارد و نیز یک مرد میانسال که ۴۷ سال سن داشته و ۱۲ سال را در خیابان ها و خارج از خانه به سر برده است، هدیه می دهد.

هارون در انتهای این ویدئو با بیان جملاتی احساس خود را از این کار بیان می کند و اظهار می دارد که این کار باعث خشنودی و خوشحالی وی شده که توانسته است عده ای را در آستانه کریسمس به مهم ترین چیزی که شاید نیاز داشته اند رسانده است.

هدیه مسلمان انگلیسی به مسیحیان بی‌خانمان +عکس
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    بسیااااار عالی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس