کد خبر 514355
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

عضو شورای استانی قنیطره سوریه ضمن تاکید بر اینکه روسیه در جنگ علیه تروریسم بین هیچ گروه تروریستی در سوریه تفاوت قائل نمی‌شود، گفت: به زودی شاهد یکپارچگی مقاومت مردمی در مناطق آزاد شده و اشغالی جولان خواهیم بود.

 به گزارش مشرق، «رأفت البکّار»، عضو شورای استانی قنیطره و کارشناس امور جولان اشغالی سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق با اشاره به اینکه جولان اشغالی سوریه خاستگاه واقعی مقاومت مردمی در سوریه است، گفت: مقاومت مردمی از زمان اشغال جولان سوریه تاکنون متوقف نشده است.

وی افزود: به اطمینان می‌گویم که مقاومت متوقف نشده و هرگز هم نخواهد شد و آنچه که به زودی شاهد آن خواهیم بود، وحدت و یکپارچگی تلاش‌های مقاومت مردمی بین مناطق اشغالی و آزاد شده جولان است.

این عضو حزب قومی اجتماعی سوریه درباره ساز و کار پاسخ به تجاوز اخیر اسرائیل در ترور سمیر قنطار از فرماندهان حزب الله در سوریه گفت: پاسخ به ترور قنطار در اندازه این جنایت زشت اسرائیل و تجاوز آشکار و صریح این رژیم خواهد بود.

وی افزود: همان گونه که می‌دانیم مقاومت اسلامی لبنان هرگز خون شهید خود را از یاد نمی‌برد، اما سوالی که مطرح است این است که آیا رژیم غاصب صهیونیستی آماده پاسخ مقاومت اسلامی لبنان است.

البکار گفت: هر اقدام تلافی جویانه حزب الله شروع پاسخی دردناک به دشمن صهیونیستی خواهد بود اما دشمنی که در جنگ روانی شکست خورده است چگونه می‌تواند در عرصه نبرد موفق باشد.

این کارشناس امور جولان اشغالی سوریه با تاکید بر اینکه روابط بین روسیه و ایران قضیه‌ای جدا از نقش روسیه در مبارزه با تروریسم در سوریه است، گفت: آنهایی که روند درگیری‌ها در سوریه را دنبال می‌کنند، می‌دانند که ارتش سوریه هیچ خط قرمزی در رویارویی با گروه‌های تروریستی و افراط گرا نمی‌شناسد.

وی موضع روسیه در قبال تروریسم در سوریه را شفاف خواند و گفت: مسکو با همکاری ارتش سوریه، مقاومت و همه متحدان آن جنگ فراگیر علیه گروه‌های تروریستی در سوریه پی گرفته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس