یک عضو حماس در واکنش به برخی اخبار مبنی بر نزدیکی ترکیه و تل‌آویو و وارد شدن ضربه به حماس پس از این موضوع اعلام کرد این جنبش به حمایت آنکارا از مساله فلسطین اطمینان دارد.

 به گزارش مشرق، در پی انتشار اخباری مبنی بر نزدیکی امضای یک توافق میان رژیم صهیونیستی و ترکیه و عادی‌سازی بیشتر روابط این دو، «یحیی موسی» از اعضای ارشد حماس اعلام کرد ترکیه به  این جنبش درباره حمایتش از فلسطین اطمینان داده است.

موسی به «اسلام الیوم» گفت: رهبران ترکیه به حماس اطمینان داده‌اند که موضع ثابت آنکارا نسبت به مساله فلسطین تحت تاثیر توافق مذکور قرار نمی‌گیرد و ترکیه به نقش خود در حمایت از مقاومت فلسطین و ملت آن ادامه خواهد داد.

این عضو حماس در ادامه گفت: مشخص است که کشورها تحرکات خود را بر اساس منافع مشترک و راهبردی انجام می‌دهند و ما در جنبش حماس هنگامی که با کشورهای حامی مساله فلسطین همکاری می‌کنیم به دنبال حاشیه‌های مشترکی می‌گردیم که می تواند پایگاهی برای آغاز کار به نفع مساله فلسطین باشد و این موضوع با طرف ترکی نیز تغییری نمی‌کند و جنبش حماس در سیاست‌های کشورهای دیگر دخالت نمی کند.

یحیی موسی در ادامه تاکید کرد که حماس به موضع ترکیه و حمایت این کشور از مساله فلسطین اطمینان دارد و برخی ادعاها مبنی بر اینکه توافق احتمالی مذکور میان تل‌‌آویو و ترکیه یک ضربه به حماس است، سخنی بی‌اساس است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرهاد ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    این حماس هم عین گربه به همه دم تکون میده حقشونه سرشونوعین هندونه بشکنن
  • محمد ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    هر دو (نماينده حماس و تركيه) بي شعورند.يا فكر ميكنند بقيه خرند!
  • موریس ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    مرگ بر منافق دورو.یعنی جفت شون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس