کد خبر 514177
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران در خصوص پیام تسلیت منتسب به این جنبش درباره «زهران علوش» رهبر گروه جیش‌الاسلام سوریه تاکید کرد: جنبش مقاومت اسلامی حماس در سال 2012 از سوریه خارج شده است و هیچ‌گونه حضوری در آنجا ندارد و چیزی هم به نام جنبش حماس سوریه وجود خارجی ندارد.

 به گزارش مشرق، وی ادامه داد: بیانیه‌های جنبش مقاومت اسلامی حماس در ارگان رسمی این جنبش روی شبکه اینترنت ثبت و موجود است و غیر از این بیانیه‌ها هر آنچه صادر شود مربوط به جنبش حماس نیست و جعلی است.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران افزود: جنبش حماس تاکید می‌کند که در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی‌کند و از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهد که حماس را قربانی بحران‌های داخلی خود و نزاع‌های منطقه‌ای نکنند چون حماس جنبشی جهادی است که هدف و قطب‌نمایش فلسطین است و تنها و تنها با رژیم صهیونیستی سر جنگ دارد.

خالد قدومی تصریح کرد: از عزیزان اصحاب رسانه درخواست داریم که قبل از هر گونه اتهام‌زنی و انتساب هر اظهار نظر و بیانیه‌ای به حماس از دفتر آن در تهران حقیقت را جویا شوند.

وی در پایان گفت: دست‌های پلید پنهان شبانه‌روز برای تفرقه میان امت اسلامی تلاش می‌کنند، بنابراین وظیفه ما این است که متحد شویم و جلوی همه تلاش‌های مشکوک را بگیریم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    واقعا که، سوریه بحران داخلی داره؟ یه عده از همه جای دنیا ریختن دارن کشور رو داغون می کنن. شما هم اگر مثل بچه های باغیرت حزب الله با سوریه همکاری نکنید، پس فردا دودش چشم خودتون می ره. با افتخار هم می گه که از 2012 توی سوریه نیستیم.
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    موضوع سوریه نه بحران داخلی هست، نه نزاع منطقه ای بفهم خواهشا
  • مهندس م ش ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    خوب پس فلسطین هم یک بحران داخلیست و ما نباید در امورشان دخالت کنیم، از سال ۲۰۱۶ ما هم وارد این نزاع منطقه‌ای نشویم و ما را قربانی بحرانهای داخلی‌ نکنند.!! چیزی که عوض داره گله نداره. !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس