ستاره پدیده در دیدار برابر پرسپولیس می‌گوید در صحنه‌ای که در وقت‌های تلف‌شده خطای مدافعان ما را اعلام کردند، عدالت رعایت نشد. توپ کاملا در اختیار مدافع ما بود و با سر آن را زد.

خيري: سوشا مرا نمي‌زد كار را تمام كرده بودمگروه ورزشی مشرق - مهدی خیری ستاره پدیده در دیدار عصر امروز ورزشگاه ثامن مقابل پرسپولیس بود. هافبک-مهاجم مازندرانیِ مشهدی‌ها گل اول تیمش را وارد دروازه پرسپولیس کرد و در دقیقه87 موجب اخراج سوشا مکانی شد تا به تنهایی یک تیم باشد.

بازیکنی که هفته هشتم لیگ به مهدی رحمتی در استقلال هم گل زده بود، می‌گوید حق تیمش تساوی برابر پرسپولیس نبود. گفتگوی خبرنگار مشرق با خیری را در ادامه بخوانید:

* نمایش قابل‌ تقدیری برابر سرخابی‌ها داشتی اول استقلال و بعد پرسپولیس.
بازی که شروع شد تمرکزم روی انجام وظایفم بود و اصلا فرقی نمی‌کرد چه کسی گل بزند. وقتی در وقت‌های تلف‌شده نتیجه بازی مساوی شد، همه ناراحت شدیم و دیگر به گلی که زدم فکر نمی‌کردم. باور کنید حق‌مان تساوی برابر پرسپولیس نبود.
 من گلی که از راه دور به استقلال زدم را فراموش کردم. ما دنبال سه امتیاز دیدار برابر پرسپولیس بودیم اما اتفاقی افتاد که به هدف‌مان نرسیدیم.

* چه اتفاقی؟
واقعا در صحنه‌ای که در وقت‌های تلف‌شده خطای مدافعان ما را اعلام کردند، عدالت رعایت نشد. توپ کاملا در اختیار مدافع ما بود و با سر آن را زد. چه خطایی اعلام شد واقعا؟ متاسفانه یک دقیقه قبل از آن هم طارمی با یک دایو از مدافع ما خطا گرفت.

* کدام تیم بهتر بود؟
سرمربی پرسپولیس که از تیمش راضی نبود. به نظرم پدیده منطقی فوتبال بازی کرد، خصوصا در نیمه دوم. ما چند بازیکن مصدوم داشتیم. یونس شاکری مصدوم با دشواری به بازی رسید. همه این جوانب را که در نظر بگیریم به این نتیجه می‌رسیم که برابر پرسپولیس احیاشده خوب کار کردیم.

* کسب یک امتیاز این دیدار باعث نشد تا از رده دوازدهم جدول بالا بیایید.
پرسپولیس بعد از 9هفته شکست‌ناپذیری خوشحال بود که با آن شرایط از باخت فرار کرد. در مقابل باید بودید و اوضاع بچه‌های ما را در رختکن می‌دیدید. همه از کسب این تساوی ناراحت بودند چون واقعا برای رسیدن به سه امتیاز تلاش کردیم.

* در صحنه اخراج سوشا مکانی امکان فرار و زدن گل را نداشتی؟
نه، متاسفانه زمین ورزشگاه چندان هم هموار نیست. مکانی از دروازه بیرون آمده بود و دیدم با دریبل دوطرفه او فضا برای تمام شدن کار هست. اما متاسفانه مرا زد و نتیجه اخراج گلر حریف بود. در واقع مکانی بهترین کار را انجام داد چون اگر غیر از این بود گل می‌زدم.

* در مجموع از عملکرد خودت راضی هستی؟
وقتی یک مهاجم گل می‌زند به وظیفه‌اش عمل کرده. من هم همین کار را کردم. اما وقتی بازی را نبردیم، از خودم ناراحت شدم. باید بعد از انجام یک بازی کاملا منطقی پیروز می‌شدیم اما نتیجه همان شد که گفتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    پرسپوليس نگو بگو شانس پوليس...........
  • مهسا ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 0
    پرسپوليس نگو بگو زلزله
  • عبد ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    انصافا بگو چند تا موقعیت 100 درصدی داشتی ، همون دوگلی هم که به نامتون ثبت شد که بازیکنای پرسپولیس تقدیمتون کردن وگرنه الان یه باخت دیگه براتون ثبت شده بود .
  • ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    حالا باز هم بیخودی ادعا کنید داوریها بر ضد پرسپولیسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس