کد خبر 513734
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با اشاره به اینکه نفس کشیدن در تهران دشوار شده است، گفت: آلودگی هوا نتیجه بی‌تدبیری مسئولان است.

به گزارش مشرق، عبدالحسین مختاباد عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، با بیان اینکه آلودگی هوا نسبت به گذشته بیشتر شده است، گفت: در شرایط اتفاق افتاده مسئولان دولتی و شهری هر دو در وظایف خود کوتاهی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در بحث کاهش آلودگی هوا و آلایندها، مردم، مسئولان شهری و مسئولان دولتی بایستی با هم همکاری کنند تا آلودگی کاهش یابد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، اضافه کرد: متأسفانه در سالهای اخیر تعداد خودروهای شهر تهران نسبت به گذشته بیشتر شده است و حتی اقدام دولت یازدهم در راستای واگذاری خودروهای اقساطی باعث افزایش آلودگی در شهر می‌شود.

مختاباد همچنین به ساخت‌وسازهای بی‌رویه در شهر تهران در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: در کنار این ساخت‌وسازها می‌بایست تخریب باغات را نیز اضافه کرد و در واقع این ساخت‌وسازها و تخریب باغات گلوی اکسیژن تهران را گرفته است.

وی با اشاره به اینکه آلودگی هوا نتیجه بی تدبیری مسئولان است، گفت: نفس کشیدن در شهر تهران سخت و دشوار است و به همین دلیل شاهد افزایش مرگ و میرها در تهران هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران همچنین پیشنهاد داد برای بهتر شدن هوا تهران، یک هفته این شهر تعطیل شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در پایان اظهار امیدواری کرد که مسئولان دولتی و شهری اقدام مناسبی را در راستای کاهش آلودگی در شهر انجام دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    اونوقت نون زن و بچه ما رو تو میدی؟؟ تو جای ما اضافه باید کار کنی تا تلافی یه هفته تعطیلی در بیاد؟؟ تو تو این یه هفته تعطیلی میای جواب زن و بچه رو که حوصلشون سر میره بدی؟؟ حساب و کتاب های ما رو که جاهای دولتی تو روز معمولی جواب نمیدن و پشت گوش میندازن شما پیگیری می کنی؟؟ اگه نه پس حرف ..... نزن
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    حرف مفت نزن تو راه بهتری داری بگو اگه نه پس حرف ...نزن
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    مهاجرت از تهران تنها راهه!4 سال قبل از تهران مهاجرت کردم و دو فرزندم را نجات دادم و خیلی خوش حالم!من و همسرم هردو متولد تهران هستیم اما تهران را به مهاجرین مشتاقش سپردیم و انجا را ترک کردیم!!اقوامم همه مخالف بودند اما کم کم به نتیجه ما رسیدند!تعجب میکنم ساکنین تهران چه قدیمی ها و چه مهاجرین جدید اصرار ب زندگی در تهران را دارند و گله مند هم هستند!!!!
  • سینا ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    گیریم یه هفته ام تعطیل شد هوام خوب شد.هفته بعدش چی؟ دو هفته دیگش چی؟ سال دیگه چی؟ این مسئولانی که میفرمایید بی تدبیری کردند که شمام یه مسئولی.تدبیرت اینه که یه هفته تعطیل بشه.هفته پیش 3 روز مدارس تعطیل شد.فرقی کرد؟وقتی جایی تعطیل میشه آدماش که غیب نمیشن،میرن یجا دیگه کارای دیگه انجام میدن. به نظر من اگه سیستم حمل و نقل عمومی( اتوبوسها و کامیون ها و تاکسی های با عمر بیشتر از 4 سالو) تعطیل بشه هوا تمیز میشه.80% این ناوگان چنان دودی تولید میکنن که همین اتوبوسی که میگن مسافرای 30-40 تا ماشین سواریو جابجا میکنه خودش به اندازه 50 تا سواری آلودگی ایجاد میکنه.چنان دودی تولید میکنن بعضی ازین ماشینا که تا 3 دیقه بعدم کاملا دودش همونجا میمونه و تکون نمیخوره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس