سیدمحمدهادی رضوی، سرمایه‌گذار مجموعه نمایش «شهرزاد» اظهار داشت: وقتی مجموعه شهرزاد ارائه شد، هیچ کار دیگری مانند این اثر نتوانست در سطح وسیع با مردم ارتباط برقرار کند .

به گزارش مشرق، سرمایه‌گذار «شهرزاد» با انتقاد از تحلیل‌های کودکانه رسانه‌های غربی، گفت BBC و VOA دائم در حال تحلیل‌های کودکانه درخصوص استقبال مردم از «شهرزاد» هستند و این استقبال مردم را مقابله با صدا‌وسیما می‌دانند، اما مگر می‌شود عوامل این مجموعه در زمین دشمن بازی کنند.

سیدمحمدهادی رضوی، سرمایه‌گذار مجموعه نمایش «شهرزاد» درخصوص تحلیل‌های رسانه‌های خارجی، خصوصاً رسانه‌های مغرض BBC و VOA در خصوص استقبال مردم از این مجموعه، اظهار داشت: وقتی مجموعه شهرزاد ارائه شد، هیچ کار دیگری مانند این اثر نتوانست در سطح وسیع با مردم ارتباط برقرار کند و اقشار مختلف مردم جامعه توانستند ارتباط خوبی با این مجموعه برقرار کنند و در نقطه مقابل نیز مردم از دو اثر رسانه ملی به نام‌های «کیمیا» و «معمای شاه» نیز استقبال کردند.

وی افزود: وقتی چنین موجی از استقبال مردم راه افتاد، دشمن شروع به ارائه تحلیل‌های کودکانه به نیت زدن کار کرد و در یک بازه زمانی سه هفته‌ای اینطور وانمود کرد که مجموعه شهرزاد اثری حکومتی است که تنها به‌دلیل عوامل و داستان متفاوت آن با استقبال مواجه شده و بعد از مدتی استقبال از آن کمرنگ می‌شود، اما پس از مدتی که این استقبال ادامه پیدا کرد، در دومین مرحله تصمیم گرفت روی موج مردمی سوار شود و حتی این استقبال را به فتنه 88 متصل کرد و ثانیه به ثانیه کار را تحلیل کرد.

رضوی ادامه داد: کار به جایی کشید که در مرتبط دانستن مجموعه با فتنه 88، لحظه‌ زمین خوردن ترانه علیدوستی را با لحظه زمین خوردن ندا آقاسلطان مرتبط دانستند و حتی ترانه کجایی عزیزم محسن چاووشی را نیز به ماجرای حصر مرتبط دانستند و متأسفانه جبهه فرهنگی انقلاب نیز در این زمینه قوی عمل نکرد و ما نباید اجازه دهیم جریان فتنه و ضدانقلاب آثاری را که مورد توجه مردم قرار می‌گیرد، مال خود کند.

 رضوی در ادامه تأکید کرد: اگر قرار باشد رسانه‌هایی مانند  BBC و VOA از ما تعریف کنند، یک جنبه آن اینکه کار ما مشکل دارد و در مقابل نظام است، در صورتی که مجموعه شهرزاد هیچ مشکلی ندارد و تنها به واسطه کار خوب و باکیفیتی که ساخته شده، آن هم توسط کسانی که خود را فرزندان صداوسیما می‌دانند، مورد توجه مردم قرار گرفته، اما دشمن می‌خواهد یک تقابل بین ما و صداوسیما ایجاد کند، در حالی‌که تقابل ما با ماهواره است و متأسفانه در این بین برخی از دوستان داخلی نیز فریب این بازی را می‌خورند و در این زمینه قلم می‌زنند.

وی در خاتمه سخنان خود بیان داشت: صداوسیما خاری است در چشم دشمنان و نباید اجازه دهیم در این شرایط رسانه ملی مظلوم واقع شود و هر زمانی که مسئولان صداوسیما احساس کنند که برای تقویت تلویزیون ما نباید در شبکه خانگی کار کنیم، با افتخار حاضر هستيم برای تلویزیون کار کنیم.

منبع : روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اصلاحات ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    من کاری ندارم با این جریانات . فقط ... مرسی کارگردان . شیرماد حلالت کار درست نیاز به تبلیغ نداره . هیچ جای سریال شما حس نمی کنی دارن بازی می کنن . انگار واقعا اونجایی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس