نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی کشورهای مخالف نظام اسلامی، در جریان فتنه سال ۸۸ بیش از هفت میلیارد دلار به موسسات و رسانه های ضد انقلاب کمک کردند.

به گزارش مشرق، جمعه حجت الاسلام روح الله حسینیان شامگاه جمعه در همایش خطر نفوذ که به همت پایگاه بسیج شهدا و ستاد ۹ و ۱۰ دی شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: نهم دی یکی از ایام الله است که زنده نگه داشتن نام آن در میان مردم، یک وظیفه همگانی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم باید به حماسه ۹ دی به عنوان یک عبرت نگاه کرده و از آن درس بگیرند.

وی با اشاره به این نکته که نهم دی ماه سال ۸۸، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود، ادامه داد: اگر ما بخواهیم از عظمت چنین روزی سخن بگوییم، باید تحلیل درستی از اصل فتنه داشته باشیم که منجر به حماسه ۹ دی شد.

حسینیان حضور مردم در صحنه را یکی از ویژگی های حماسه ۹ دی دانست و گفت: حضور مردم در ۹ دی سال ۸۸، نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اتحاد دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸ برای ضربه زدن به نظام اسلامی، یادآور شد: آمریکا با تمام توان تبلیغاتی و سیاسی خود برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی وارد صحنه شد و اسراییل، اتحادیه اروپا، منافقان، بهائیان و سلطنت طلبان و عده ای از خودی های نیز در این راستا به صورت متحد عمل کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مخالفان انقلاب اسلامی به همراه برخی از خودی ها، در یک صف جمع شده و هدفی جز تضعیف نظام اسلامی را دنبال نمی کردند.

حسینیان متذکر شد: فتنه، یک جریان عبرت آموز است. چطور انسان به خود اجازه می دهد، درصفی قرار گیرد که آمریکا، اسراییل، بهایی ها و منافقان قرار دارند.

وی با اشاره به مضرات فتنه ۸۸ برای کشور ادامه داد: پس از فتنه سال ۸۸، تحریم ها علیه ایران شدت پیدا کرد و امید دشمن برای سرنگونی نظام اسلامی افزایش یافت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه یادآور شد: برخی کشورهای مخالف نظام اسلامی، در جریان فتنه سال ۸۸ بیش از هفت میلیارد دلار به رسانه های ضد انقلاب، سازمان های مردم نهاد و موسساتی که برای سرنگونی انقلاب اسلامی تلاش می کردند، کمک کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک غریبه ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    گیر دادین ها... برادران من تمام شد و رفت. حالا یک پولی خرج کردند که نظام رو ساقط کنند و نشد. ولش کنید بره
  • عباس ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    یک کلاغ چهل کلاغش نکنید کلا هفت میلیون دلار هم ندادند. با 7 میلیارد دلار میشه یک لشکر مکانیزه تشکیل داد
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    احسنت اقای حسینیان مرگ بر فتنه گر
  • سروش ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    البته که نشد و نخواهد شد ، اما حرف شما مثل اینه که بگیم صدام میخواست ایران رو بگیره اما نشد ولش کنید دیگه.
  • مهماندار هواپیما ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    خاتمی فقط 1 میلیارد دلار از ال سعود گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس