معاون عمرانی استاندار تهران گفت: دولت به‌دلیل مسائل اقتصادی، اعتقادی به تعطیلی ادارات ندارد و در شرایطی نیستیم که این اتفاق بیفتد، در ضمن تعطیلی ادارات به هیچ وجه در دستورکار مصوبات کمیته اضطرار نیست.

به گزارش مشرق، حسن کریمی درباره اقدامات صورت‌گرفته برای کاهش آلودگی هوای تهران، اظهار داشت: کمیته اضطرار آلودگی هوا فردا با حضور اعضای این کمیته برگزار می‌شود و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی ادامه داد: مصوبات کمیته اضطرار تا پایان هفته گذشته بوده است و از فردا فروش طرح ترافیک آزاد است و طرح زوج و فرد نیز براساس محدوده مشخص شده اعمال می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: با خودروهای دودزا توسط پلیس راهور برخورد جدی می‌شود و خودروهایی نیز که معاینه فنی آنها به پایان رسیده، باید هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت معاینه فنی اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: فردا در کمیته اضطرار آلودگی هوا درخصوص مصوبات جدید تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تعطیلی ادارات تهران در دستورکار قرار می‌گیرد، گفت: دولت به‌دلیل مسائل اقتصادی اعتقادی به تعطیلی ادارات ندارد و در شرایطی نیستیم که این اتفاق بیفتد، در ضمن تعطیلی ادارات به هیچ وجه در دستورکار مصوبات کمیته اضطرار نیست.

کریمی خاطرنشان کرد: اقدامات مقطعی از جمله تعطیلی کارخانجات آلاینده و در صورت لزوم تعطیلی مدارس می‌تواند در کاهش آلودگی هوا و سلامت مردم تأثیرگذار باشد و باید خروج خودروهای فرسوده و توجه ویژه به حمل‌ونقل عمومی در برنامه‌های بلندمدت در اولویت قرار بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس