نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: این هشدار را به مردم ایران می‌دهم که فتنه ای اکبر در راه است و در این فتنه، افراد به دنبال تخریب ولایت فقیه است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حمیدرسایی شامگاه پنج‌شنبه در نشست روشنگری دروازه‌های نفوذ که در مسجد ولایت قزوین برگزار شد با اشاره به ارتباط ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حماسه 9 دی اظهار داشت: همواره شاهد این هستیم در ایام ولادت ایشان تمامی منابر، مساجد و رسانه ها مراسمات جشن و شادی برگزار می‌کنند.
 
مدیر مسئول هفته نامه 9 دی خاطرنشان کرد: وقتی پس از گذشت شش سال از حادثه 9 دی در قزوین جلسه برگزار می‌کنید یک عده ای در این شهر و کشور عصبانی می‌شوند و این افراد مانند کسانی برخورد می‌کنند که نمی‌خواهند درباره رحلت حضرت رسول (ص) صحبت کنند.
 
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز اگر کسی بخواهد درباره 9 دی صحبت کند باید موضوعات قبل از 9 دی مانند روز عاشورا، 16 آذر، 13 آبان، روز قدس و غیره را مطرح کنند و این مهم همان چیزی است که سبب رنجش برخی از افراد و گروه‌ها می‌شود چرا که در این مدت اقداماتی بر خلاف مبانی اسلام و انقلاب انجام داده اند.
 
رسایی با اشاره به مظلومیت افراد حزب الهی تصریح کرد: در زمان جنگ دشمنان با این قدرت در بین افکار جوانان ورود نداشتند ولی امروز شاهد این هستیم که دشمنان از تمامی راه ها به ویژه فضای مجازی در بین جوانان ورود پیدا کرده اند و با وجود تمامی این معبرها باز هم جوانان ما در جنگ با دشمنان شهید می شوند.
 
نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه دشمن از بمب اتمی نمی ترسد بلکه از روحیه مقاومت، استکبارستیزی و اسلامی مردم ایران می ترسد، گفت: کشورهایی مختلفی مانند پاکستان هم دارای بمب اتمی هستند ولی هیچ گاه مورد آزار و اذیت کشورهای غربی قرار نمی گیرند چراکه بمب اتمی بهانه ای بیش برای نفوذ و ورود به ایران نیست.
 
مدیر مسئول هفته نامه 9 دی با اشاره به ابعاد فتنه جدید افزود: این هشدار را به مردم ایران می دهم که فتنه ای اکبر در راه است و در این فتنه افراد به دنبال تخریب ولایت فقیه هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    احسنت خدا حفظتان کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس