کد خبر 51312
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که افزایش تولید خودرو در کشور باید متناسب با افزایش حجم جاده‌ها در کشور باشد، گفت: قیمت خودروهای ایرانی نباید در خارج از کشور ارزان‌تر از داخل کشور باشد.

به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، "ابوالفتح نیکنام" با بیان این که افزایش تولید خودرو در کشور باید متناسب با افزایش حجم جاده‌ها در کشور باشد، تصریح کرد: وزارت صنایع و معادن و وزارت راه و ترابری باید با برقراری تعامل، راه‌های کشور و خودروها را توسعه دهند.
نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مسئولان خودروسازی کشور باید خودورو‌هایی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد جهانی و همچنین قیمت واقعی و مناسب در اختیار مردم قرار دهند، افزود: قیمت خودروهای ایرانی نباید در خارج از کشور ارزان‌تر از داخل کشور باشد.



خودروسازان به فکر ارائه خدمات بیشتر باشند

وی ادامه داد: خودروسازان کشور باید به فکر ارائه خدمات مناسب به مردم باشند و کمتر به سود فکر کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: خودروسازان کشور نباید به فکر رفتن راه صد ساله در یک شب باشند و باید با برنامه‌ریزی مناسب به فکر توسعه صنعت خودروسازی در کشور باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
    0 0
    ایران خودرو سمند به ترکیه صادر نمود که در مدت کوتاهی مردمی که خریده بودند از بس ایراد و نقص داشت خسته شده بودند و شاکی بودند و اظهار می داشتند که ما بخاطر انقلاب اسلامی و.... خودروی شما را خریداری نمودیم چرا با این کیفیت است که دست دوم چند ماه کار کرده ان را به نصف هم نمی خرند . سمند ال ایکس در ترکیه با هزینه حمل حدود 8هزاردلار تمام می شود
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
    0 0
    لعنت بر رخودروسازان داخل ومنافع طلب
  • 1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
    0 0
    وقتی سیاست دولت برای بهبود تولید داخلی این باشد که یک ماشین 18 میلیون(ماکسیما)را با گرفتن گمرک و عوارض و غیره به 40 میلیون برسانند تا مردم ما ملّت همیشه در صحنه مجبور شوند تولید داخلی را بخرند و هیچ نظارتی هم در این باب کیفیت و قیمت نباشد، خب معلوم است که باید قیمت یک ماشین داخلی که 8 میلیون در خارج از کشور است بشود 16 میلیون در داخل کشور یعنی نزدیک به قیمت یک ماکسیما یا تویوتا کمری. که از نظر کیفیت کسی که در سوزوکی و تویوتا و ماکسیما و امثال آن نشست دیگر اصلاً نگاه به سمند و پژو منتاژ ایران هم نمیکند و آن را ماشین حساب نمیکند چه برسد به سایپا و پراید و قوطیهای روغن نباتی دیگر. درد این از همه بدتر که سهام داران این شرکتها و آقازاده های فراری کشور که تحت تعقیب هستند این سودها را که خورده اند هیچ یک آب هم رویش خوردند هیچ تازه جا واکردند و در این بازار قاراش میش وام 0000000000000000000000؟تومانی از دولتهم میگیرند و یک آب هم روش و....... آقایان دولت اگر کسی این را خواند و دستش به بالا رسید به آنها که در رأس کارند بگویید اگر این ملت زیاد تحت فشار قرار بیرند، باید فاتحه ماشین داخلی را بخوانید.هرچند نبود این ماشین داخلی بهتر از بودنش است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس