رئیس فراکسیون دریایی مجلس به پیگیری برای صدور مجوز 400 نفر دریانورد جهت فعالیت در شرکت های کشتیرانی از سوی ستاد فرماندهی کل قوا اشاره کرد و گفت: این افراد که از طریق کنکور سراسری در رشته دریانوردی انتخاب می شوند، با تعهد ده ساله از سربازی معاف می شوند و در ناوگان حمل و نقل دریایی به فعالیت می پردازند.

به گزارش مشرق، رئیس فراکسیون دریایی مجلس شورای اسلامی گفت : پیگیری های مشکل سوخت شناورها به هیچ نتیجه ای نرسیده و به نظر می رسد اراده ای جهت حل این مشکل در وزارت نفت وجود ندارد و می خواهند کار به همین شیوه ادامه یابد.

محمد حسین دهدشتی در ادامه پیرامون برنامه ششم توسعه و لحاظ شدن مباحث دریایی در آن نیز گفت: تلاش بر این است که در برنامه ششم بحث دریا به صورت اساسی مطرح شود و شورای عالی صنایع دریایی و صندوق توسعه صنایع دریایی تقویت خواهد شد.

وی به پیگیری مجلس برای صدور مجوز 400 نفر دریانورد جهت فعالیت در شرکت های کشتیرانی از سوی ستاد فرماندهی کل قوا اشاره کرد و گفت: این افراد که از طریق کنکور سراسری در رشته دریانوردی انتخاب می شوند، با تعهد ده ساله از سربازی معاف می شوند و در ناوگان حمل و نقل دریایی به فعالیت می پردازند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس