کد خبر 512694
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

کماندار تیم شهرداری بندرعباس گفت: رئیس فدراسیون در تماسی تلفنی به همکارانش گفت که مرا از سایت اخراج کنند و اجازه شرکت در مسابقات لیگ را ندادند.

به گزارش مشرق، مهری شمشیرکش درباره اتفاقات رخ داده در جریان مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان و اینکه اجازه حضور در لیگ را پیدا نکرد، گفت: من از ابتدای لیگ با تیم شهرداری بندرعباس قرارداد امضا کردم و در هفته‌های قبلی لیگ هم حضور داشتم، اما امروز که ما برای قهرمانی باید رقابت می‌کردیم به من گفتند رئیس فدراسیون اعلام کرده باید زمین را ترک کنم.

وی افزود: وقتی علت را جویا شدم به من گفتند شجاعی در تماسی تلفنی تاکید کرده من مشکل انضباطی دارم و اجازه شرکت در لیگ را ندارم، حالا اینکه این اتفاق کی و کجا رخ داده بی‌خبرم.

شمشیرکش تاکید کرد: نمی‌دانم چه جرمی مرتکب شده‌ام که خودم خبر ندارم و هیچ ابلاغی هم از سوی فدراسیون به هیات نشده است. وقتی با دبیر فدراسیون صحبت کردم او قرار شد با شجاعی صحبت کند، اما شجاعی بازهم تاکید کرد که من حق شرکت در مسابقه را ندارم.

کماندار شهرداری بندرعباس تاکید کرد: امروز به وزارت ورزش رفتم و دکتر سجادی هم پیگیر کارهای من است. می‌خواهم به خاطر اتفاقات امروز از شجاعی شکایت کنم. او حق ندارد بدون نامه مرا از لیگ اخراج کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس