کد خبر 512662
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

الوعی نیوز نوشت:امارات سیصد نفر از مزدوران کلمبیایی را به نیابت از ارتش خود برای جنگ در یمن اعزام کرده است.

 به گزارش مشرق، پایگاه اینترنی الوعی نیوز نوشت: با توجه اینکه امارات در پایان نوامبر گذشته مدیریت پلیس کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) را برعهده گرفت پرونده سیاه این کشور در زمینه حقوقی بیشتر شده است.فعالان با اشاره به بر عهده گرفتن امارات به عنوان پلیس کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) می گویند: امارات با برخورداری از امکانات امنیتی گسترده نقش بارزی در تعقیب فعالان کشورهای عربی و بازداشت آنها داشته است زیرا این ماموریت به امارات واگذار شده و از حمایت ویژه غربی ها نیز برخوردار است.

این منبع افزود: منافع تجاری گسترده غرب با امارات و نقش این کشور در مصر و لیبی باعث شده که غربی ها درباره نقض های امارات سکوت اختیار کنند.امارات اکنون به قلعه ای برای جذب مزدوران از هر نقطه ای تبدیل شده است.

این روزنامه در ادامه این مطلب نوشت:دو افسر سابق و کارشناس امنیتی خبرگزاری فرانس پرس اعلام کردند دولت امارات پنهانی حدود سیصد نفر از مزدوران کلمبیایی را به نیابت از ارتش خود برای جنگ در یمن اعزام کرده است و مبالغ زیادی برای به کارگیری ارتش ویژه از سربازان جنوب آمریکا برای نبرد در یمن پرداخت کرده است.

این منبع در پایان نوشت:ناظران می گویند پس از اینکه محمد بن زاید آل نهیان رهبری در امارات را بر عهده گرفت عطش نفوذ منطقه ای اش، این کشور را در مرحله آینده به سمت عرصه درگیری ها سوق می دهد بنابراین ناظران با اشاره به تجربه تلخ سربازان اماراتی در بحرین و یمن این گزینه را برای این کشور پر از سختی و پیچیدگی می دانند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    ارتشیان اماراتی از ترس کشته شدن بدست رزمندگان یمنی در حرمسر اهایشان پنهان شدن و جای خودشان را به ادم کشان سیا داده اند
  • سروش ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    کلمبیایی ها هم اگر حرفه ای باشند که احتمالا هستند جلوی اماراتی ها فقط ظاهر جنگی خواهند گرفت و حارت پورت خواهند کرد. کی حاضر بخاطر این جاهلین وهابی خودش رو به کشتن بده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس