مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر و جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: چهار نفر در انتخابات مجلس خبرگان و ۳۷ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر نام‌نویسی کردند.

به گزارش مشرق، سید اسماعیل موسوی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر با هیائت های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان‌های دشتی و تنگستان اظهار کرد: تاکنون ۳۸ جلسه ستاد انتخابات در سطح استان تشکیل شده و تمامی تمهیدات لازم نیز اتخاذ شده است.

وی افزود: در حال حاضر کمیته های مختلفی در ستاد انتخابات تشکیل شده که این کمیته ها آسیب های انتخابات گذشته را بررسی و در رفع آن ها چاره اندیشی می کنند.

موسوی بیان کرد: از ۲۰ آذر ماه رسما فعالیت ستاد انتخابات شروع شد و هیئت های اجرایی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سطح استان تشکیل شد.

وی در خصوص ثبت نام از داوطلبان نیز گفت: کار ثبت نام در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آغاز شد که تاکنون ۴ نفر برای مجلس خبرگان رهبری برای استان ثبت نام کرده اند.

موسوی ادامه داد: برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز استان بوشهر دارای ۴ کرسی در مجلس است که داوطلبین در ۴ حوزه انتخابیه ثبت نام می کنند که تاکنون از ۳۷ نفر ثبت نام به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ۱۹ نفر، دشتی و تنگستان ۳ نفر، دشتستان ۸ نفر، کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز ۷ نفر ثبت نام کرده اند که کار ثبت نام تا روز جمعه ادامه دارد که قطعا به تعداد این داوطلبین اضافه خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس