مرتضی الویری شهردار اسبق تهران صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرد.

به گزارش مشرق، مرتضی الویری شهردار اسبق تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات دهمین دوره مجلس شرای اسلامی ثبت‌نام کرد. 

الویری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که تجربه شما به چه میزان در مجلس کاربردی خواهد بود، اظهار داشت: من از سال 78 تا 80 شهردار تهران بودم و در کارنامه کاری خود دو دوره نمایندگی مجلس، ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را داشته‌ام و سفیر ایران در اسپانیا بودم. لذا تصور می‌کنم این تجربیات برای کارهای تقنینی می‌تواند مفید باشد. 

وی درباره هدف خود از حضور در مجلس افزود: هدفم این است که بتوانم در فضای جدیدی که با تصویب برجام به وجود آمده است، رونق اقتصادی ایجاد کنیم و مشکلات کشور را در زمینه بیکاری و رکود اقتصادی حل کنیم. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این پرسش که قانون برای شما چقدر معیار است، گفت: قانون همه چیز است. در یک حکومت مردم‌سالار الفبای دموکراسی قانون است بنابراین قانون مبنا و پایه در تثبیت و اجرای قانون خوب است. 

الویری در پاسخ به این پرسش که اگر ردصلاحیت شوید، به قانون تمکین می‌کنید، خاطرنشان کرد: ما تابع قانون هستیم و باید طبق قانون عمل کنیم.

وی درباره عدم مصاحبه خود با صداوسیما گفت: از صداوسیما گلایه‌مندم چرا که احساس می‌کنم جانبدارانه عمل می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس