کد خبر 512356
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران عصر (سه‌شنبه) بر تداوم وضعیت آلودگی هوا در صورت عدم وزش باد و بارش باران تاکید کرد و گفت: فردا نیز وضعیت هوا برای گروههای حساس ناسالم است.

به گزارش مشرق، وحید حسینی اظهار داشت: شاخص های آلودکی سطح استان تهران نشان می دهد که وضعیت آلودگی هوا نسبت به روزهای گذشته کمی تغییر یافته و مقداری بهتر شده است.

وی ادامه داد: با آنکه شاخص های آلودگی هوا مقداری کاهش داشته اما وضعیت برای گروههای حساس همچنان ناسالم است.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تصریح کرد: در صورتی که باد مناسب نوزد و بارندگی به وقوع نپیوندد وضعیت برای فردا نیز به همین ترتیب خواهد بود و هوا همچنان برای گروههای حساس ناسالم است.

حسینی ادامه داد: به طور حتم میزان آلودگی هوا در روز چهارشنبه بیش از امروز نخواهد بود.

وی درباره اینکه چرا کمیته کاهش آلودگی هوا رای به تعطیلی چهارشنبه مدارس با توجه به آلودگی هوا نداده است،گفت:تصمیم گیری مسوولان ذیربط بر آن بود که اگر وضعیت آنچنان بهتر نشود بدتر هم نخواهد شد و بنابراین با توجه به چنین شرایطی دانش آموزان می توانند به مدرسه بروند.

طی روزهای گذشته بدلیل افزایش غلظت آلاینده‌ها و پدیده وارونگی دما شاهد پدید آمدن شرایط ناسالم برای گروههای حساس بودیم که این وضعیت موجب شد تا در3 روز گذشته مدارس استان تهران تعطیل شود.

به گفته مسوولان استان تهران و براساس تصمیم گیری کمیته کارگروه کاهش آلودگی هوا مدارس تهران روز چهارشنبه دایر است و این در حالی است که همچنان هوای پایتخت برای گروههای حساس ناسالم خواهد بود.

پیش تر نیز معاون نظارت و پایش محیط زیست تهران از آلوده بودن فردا و پس فردا خبر داده بود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس