ششمین روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و چهارمین روز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش مشرق، ششمین روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و چهارمین روز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

*حضور محمدرضا عارف به همراه همسرش برای حضور در ستاد انتخابات کشور را شاید بتوان یکی از سوژه های عکاسان عنوان کرد.

*وزرای دولت قبل همچون سیدمحمد حسینی وزیر سابق ارشاد، محمد عباسی وزیر سابق ورزش و همچنین لطف اله فروزنده معاون پارلمانی در دولت قبل برای ثبت نام درانتخابات مجلس آینده به ستاد انتخابات کشور آمدند.

*اما خانم فرخی مسئول بانوان حزب همبستگی نیز که برای ثبت نام برای نمایندگی مجلس به وزارت کشور آمده بود دلیل ثبت نامش را محیط زیست عنوان کرد و گفت: محیط زیست رها شده و ظاهرا متولی ندارد، دولت و مجلس فقط شعار می دهند.

*مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری پس از ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات محسن هاشمی گفت: هر کسی گفته مجلس الان در راس امور نیست حرف بی ربطی زده است.

*اما حضور اعضای حزب ندا که بیشتر به یک کارناوال تبلیغاتی شبیه بود نیز خود یکی از حاشیه های امروز بود، صادق خرازی نیز که همراه با حزب ندا در ستاد انتخابات حضور یافته بود در پاسخ به خبرنگاران گفت من ثبت نام نکرده ام! و در پاسخ به این سوال که از تهران می آید یا قم؟ پاسخی نداد و گفت این سوالات را از دبیر کل بپرسید.

*محمد خوش چهره نیز که عصر امروز در ستاد انتخابات حضور یافته بود در گفت و گو با فارس گفت که برای ثبت نام در انتخابات به ستاد انتخابات نیامده و فرزند یکی از مقامات را همراهی می کند.

* برخی از چهره های شاخص همچون آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، آیت الله امامی کاشانی، حجت الاسلام آقاتهرانی، آیت الله قرهی نیز امروز برای انتخابات مجلس خبرگان نام نویسی کردند.

*محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در آمار نهایی خود اعلام کرد که تاکنون 474 نفر برای انتخابات مجلس خبرگان و 3910 نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حقیقتی ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    کواکبیان راهنمای چپ میزنر ولی راست دور می زند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس