شامگاه 28 آذرماه جاری، مصادف با شب شهادت امام‌ حسن‌عسکری(ع)، تعدادی از عناصر فرقه ضاله بهائیت با برپایی مراسم جشن، به ساحت قدسی این امام بزرگوار، جسارت کردند.

مشرق- بنا بر گزارش‌های رسیده، شماری از اعضای تشکیلات بهائیت در شهرستان مرودشت استان فارس، اقدام به برگزاری مراسم جشن و پایکوبی مختلط کرده و ضمن ایجاد مزاحمت برای سایر شهروندان، اعتقادات و احترام جامعه اسلامی در گرامیداشت و تعزیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را مورد نیز اهانت قرار دادند.

البته این تشکیلات، سابقه طولانی در این زمینه دارد و توهین و جسارت به اعتقادات و مبانی اسلامی، از دیرباز با آن همراه بوده‌است. به‌گونه‌ای که اعضای این تشکیلات، همه‌ساله بی‌توجه به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدا...‌الحسین(علیه‌السلام)، به بهانه جشن تولد "میرزاحسینعلی نوری" و "علی‌محمد شیرازی" (سرکردگان این فرقه) در شب دوم و سوم محرم، اقدام به برپایی مراسم جشن و پایکوبی می‌کنند.

این در حالی است که اهمیت و عظمت این ایام حتی از منظر جهانی نیز شناخته‌شده است به‌گونه‌ای که سران اغلب کشورهای اروپایی ضمن ادای احترام، اجازه برپایی مراسم عزاداری را جمعیت مسلمان خود می‌دهند اما سران تشکیلات بهائیت در اقدامی برنامه‌ریزی‌‌شده به اعضای خود دستورمی‌دهند تا از هر راه ممکن، اعتقادات و مبانی اسلام ناب را زیرسؤال ببرند.

اساساً هنجارشکنی، اقدامات غیراخلاقی و ضدفرهنگی و فعالیت‌های خائنانه، با این فرقه ممزوج شده‌است و همواره به مقتضای شرایط زمان، توطئه‌هایی در این زمینه طراحی کردهو به مرجله اجرا می‌گذارند.

اقدام اخیر عناصر این فرقه در شهرستان مرودشت و سایر شهرستان‌های استان فارس، نمونه‌ای از این موارد است که ادعای سران این تشکیلات مبنی بر مظلومیت بهائیان و عدم دخالت آنها در امور سیاسی و داخلی را زیرسؤال می‌برد و ماهیت حقیقی آنها را بر اذهان بیدار امت اسلامی، آشکار می‌سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    صهیونیستن دیگه چه انتظاری ازشون دارین؟
  • فوتبالی ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    مگر هنوز این تفاله های صهیونیست در ایران هستند.چرا بیرونشون نمیکنید.
  • سارا ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    مضخرف تر از بهایی خودشه دینی که پای منقل متولد شد خخخخخخخخخ
  • موسوی ری شهری ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    کاری به این جسارت ندارم که خدا عذاب الیم به عالم عامدش بده اما ببین درست عرض نمیکنم در کل تمام اهل بیت علیهم السلام غریبند اما سه امام بعد علی بن موسی الرضا علیهما السلام حالا بواسطه ی امام رضا علیه السلام امام جواد علیه السلام غربتشان کم تر است اما فدای غربت دو امام بعد از جواد الائمه علیه السلام بشم وای از غربت امام هادی و امام عسکری علیهما السلام ، وای تو قضیه اون ملعون شاهین نجسی مسئولی میگف از عمد رفت برای جسارت امام هادی علیه السلام چون خیلی غریب بودن در بین شیعه
  • ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    سنای آمریکا روز جمعه و در گرماگرم تصویب و امضای طرح مجلس نمایندگان درباره محدودیت معافیت ویزا برای اتباع 38 کشور که به ایران سفر می‌کنند، قطعنامه‌ای ضد ایرانی تصویب کرد. این قطعنامه در محکومیت تحت تعقیب قرارگرفتن اعضای فرقه بهائیت در ایران و به پیشنهاد سناتور جمهوری‌خواه، «مارک کِرک» به تصویب رسید. قطعنامه سنای آمریکا نظام ایران را به دلیل آنچه «تحت تعقیب قراردادن بهائیان» خوانده است، محکوم کرده و از باراک اوباما و جان کری خواسته است مقدمات تحریم مقامات ایرانی که جامعه بهائیان را در ایران تحت پیگرد قرار می‌دهند، فراهم کنند.
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    مگه اینا آزادانه مراسم برگزار می کنن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس