کد خبر 512183
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

حمید رسایی نوشت: حالا دو سال از وعده ها گذشته، توافق با کدخدای بی خدا با ترتیبات مورد نظر دولت به مرحله اجرا رسیده با این تفاوت که ثروت نعمت زاده در حال حاضر، 1000/000/000/000 تومان شده است و سرمایه سهامداران خرد به یک سوم کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، حمید رسایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دو نموداری که در این پست می بینید، وضعیت بورس اوراق بهادار را در تالاری نشان می‌دهد که نبض اقتصاد کشور در آن می تپد. نمودار ۱ نشان دهنده وضعیت بورس در آذر سال ۹۴ است که بویژه بعد از گزارش شورای حکام درباره #PMD با حدود ۵۰۰ واحد افت را نشان می دهد. و نمودار ۲ نیز وضعیت این شاخص را از آذر ماه سال ۹۲ تا آذر امسال نشان می دهد.

سال ۹۲ آقای #روحانی تنها کاندیدایی بود که یک نماینده به تالار بورس در خیابان حافظ فرستاد. نماینده دکنر روحانی، همان روز مصاحبه ای کرد و با وعده هایی که داد، توانست هم شاخص بورس و هم شاخص نظرسنجی های چند سایت بورسی را تکان دهد و به نفع حسن روحانی مثبت کند.

اما نماینده ای که از طرف آقای روحانی در تالار #حافظ سخنرانی کرد و وعده حمایت از بورس را داد، بعدها هیچ کمکی به سهامداران بورس نکرد بلکه #سخنگوي_دولت هم در یک برنامه تلویزیونی، بورس را #سفته_بازی خواند!

نماینده روحانی که در تالار بورس حضور یافته بود، کسی نبود جز وزیر صنعت، معدن و تجارت این روزهای دولت تدبیر و امید. #نعمت_زاده تا چندماه قبل #مدیرعامل، عضو یا رئیس هیأت مدیره ۱۹ شرکت خصوصی بود و به خاطر پیگیری سئوال نویسنده این سطور در نهایت، سمت هایش در این شرکتهای خصوصی را به نزدیکانش واگذار کرد.

حالا دو سال از آن وعده ها گذشته، توافق با #کدخدای بی خدا با ترتیبات مورد نظر دولت به مرحله اجرا رسیده با این تفاوت که #ثروت نعمت زاده در حال حاضر، 1000/000/000/000 تومان شده است و سرمایه #سهامداران خرد به یک سوم کاهش یافته است.

پ ن: فحش و ناسزا به بنده یا درج اشکالات سخیفی مثل #مدل_گوشی #موبایل و سفر تبلیغی بنده و #گرین_کارت و اقامت در #آمریکا و... هیچ تغییری در این نمودارها نمی دهد. این نمودارها هم چنان با سرافکندگی سرشان پایین می ماند و رو به پایین را نگاه می کنند. دوستان با توجه به این نکته کامنت بگذارند.


عکس/ واکنش اینستاگرامی رسایی به سقوط بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    آخر و عاقبت بستن با کدخدا حالا کجاشو دیدی؟
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    از بورس 8 سال پیش چیزی نمیگن؟!
  • امیر ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    چی بگه وقته 8 سال گذشته مثبت بوده
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    دمت گرم حمید خان رسایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس