عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از نامه‌ ۵۰ نماینده مجلس به رئیس‌جمهور در اعتراض به نقض برجام توسط آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی  از نامه‌ای با امضای 50نماینده مجلس در اعتراض به نقض برجام توسط آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خطاب به رئیس جمهور خبر داد و گفت: مجلس و اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس به طور جدی موارد نقض برجام از سوی آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را پیگیری می‌کنند و خواهان برخورد قاطع دولت و دستگاه دیپلماسی کشور با این بدعهدی‌ها هستند.

وی با اشاره به مفاد نامه 50نماینده مجلس به رئیس‌جمهور اشاره کرد و تصریح کرد: در این نامه بر گزارش اخیر آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، قطعنامه شورای حکام آژانس، مصوبه اخیر پارلمان آمریکا درباره محدودیت ویزا و نیز نامه جان‌کری وزیر خارجه آمریکا به ظریف تاکید شده و نمایندگان خواهان برخورد جدی دولت و دستگاه دیپلماسی در این 4 حوزه هستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نامه 50 نماینده مجلس به رئیس‌جمهور در اعتراض به نقض برجام از سوی آمریکا و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به زودی تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    چرا فقط 50 نفر..... بقیه خوابند یا خود را به خواب زدند.... اصلا بابا امریکا هم به این همه شکسته نفسی دولتی ها راضی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس