عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه وحدت اصولگرایان به جای خوبی رسیده و از طیف‌های مختلفی که سبقه اصولگرایی دارند، در این جلسه شرکت کرده‌اند، گفت: بنا شده آقای لاریجانی نماینده خود را به جلسات ائتلاف بفرستد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی عراقی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به جلسه وحدت این شورا با حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی، وحدت اصولگرایان را بسیار خوب و رضایت‌بخش عنوان کرد و اظهار داشت: وحدت اصولگرایان به جای خوبی رسیده و از طیف‌های مختلف، در این جلسه شرکت کرده‌اند.

آشتیانی عراقی درباره حضور لاریجانی در این نشست یادآور شد: آقای لاریجانی در این نشست حضور نداشت اما بزودی آقای حدادعادل به عنوان سخنگوی جلسه مسائل را مطرح خواهد کرد.

* حضور نمایندگان قالیباف و ولایتی در شورای ائتلاف

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: از طرف آقای ولایتی نماینده وی در جلسه حضور داشت و گفته شد که به نمایندگی از قالیباف نیز کسی به جلسه ائتلاف آمده است از این رو فقط آقایان ولایتی و قالیباف نمایندگان خود را به جلسه ائتلاف فرستادند.

وی با اشاره به اینکه اعضا ائتلاف حدود 18 نفر است، درباره حضور لاریجانی خاطرنشان کرد: خود ایشان بنا نبود حضور داشته باشد اما ظاهراً بنا هست که ایشان نماینده خود را به جلسات ائتلاف بفرستد.

*شورای ائتلاف بعد از ثبت‌نام‌ها، مصادیق را تعیین می‌کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امیدواریم اصولگرایان در آینده قدم‌های خوبی را بردارند، درباره تعیین مصادیق و تهیه لیست نهایی اصولگرایان تاکید کرد: پس از اتمام ثبت‌نام‌ها به این مساله خواهیم پرداخت.

وی درباره زمان بعدی جسله شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: قاعدتاً این جلسات یکشنبه‌ شب‌ها برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس