بالاخره انتظارها به پايان رسيد و هفته آينده سري جديد مجموعه‌ «در حاشيه» به آنتن شبكه 3 خواهد رسيد، اما اين بار بدون مهران مديري.

به گزارش مشرق، بالاخره انتظارها به پايان رسيد و هفته آينده سري جديد مجموعه‌ «در حاشيه» به آنتن شبكه 3 خواهد رسيد، اما اين بار بدون مهران مديري.

هرچند در حاشيه مهران مديري با تم طنز و كاراكترهاي دوست داشتني‌اش به ذائقه مخاطبان خوش آمده بود، اما پزشكان از همان روزهاي ابتدايي پيش‌توليد دل خوشي از اين كار نداشتند و اعتراضات پزشكان، وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشكي در نهايت به توقف توليد و پخش اين سريال انجاميد.

مهران مديري كه مجموعه‌سازي روتين هر شبي را با «جنگ 77‌» خود كه در پاييز سال 77 بر آنتن شبكه سوم سيما جاي گرفت كليد زد، با «ببخشيد شما»، «90 شب» و «طنز 80» توانست ادامه‌دهنده اين روند موفق باشد تا سال 81 كه با مجموعه موفق «پاورچين» راهي شبكه تهران شد، «پاورچين» مديري موفق‌تر از ساير نمونه‌هاي پيشين توانست سبكي نو در سريال‌سازي طنز نود شبي از خود به يادگار بگذارد و شمه‌هايي از نبوغ مديري را در مجموعه‌سازي به رخ رقبا بكشاند. «نقطه چين»، «شب‌هاي برره»، «باغ مظفر» و «قهوه تلخ» ديگر آثار مديري بودند.

مهران مديري پس از سال‌ها غيبت در رسانه ملي با در حاشيه از ششم فروردين‌ماه امسال بر آنتن شبكه سوم سيما جاي گرفت و توانست در كمتر از چند روز موجي از مخاطباني را با خود همراه كند كه مدت‌ها بود پاي تماشاي سريال‌هاي تلويزيوني نمي‌نشستند. اقبال مردم به آخرين ساخته مديري اما با اعتراض گسترده پزشكان و تهديدهاي رنگارنگ آنها به تحصن همراه شد و به‌رغم مقاومت موقتي مديران سيما، سرانجام مديري و تيمش به توقف توليد و پخش سريال پرطرفدارشان محكوم شدند تا پزشكان پيروز اين دعوا شوند.

اين روزها، پس از گذشت نه ماه از آغاز پخش سري اول درحاشيه، از هفته آينده سري دوم اين مجموعه بدون حضور مهران مديري به آنتن خواهد رفت، در حالي كه مهران مديري در سري اول «در حاشيه» نقش دكتر سهراب كاشف، جراح پلاستيك را برعهده داشت. داستان فاز دوم كه با ايفاي نقش تمام شخصيت‌هاي اصلي به جز مهران مديري همراه است، در يك اردوگاه مي‌گذرد. در اين اردوگاه افردي كه در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشكي پرداخته بودند، دوران محكوميت‌شان را بين زندانيان سابقه‌دار مي‌گذرانند و در طول آن درگير ماجراهايي مي‌شوند. بايد منتظر ماند و ديد كه آيا سري دوم در حاشيه مي‌تواند با همان ميزان از اقبال مخاطبان كه در مجموعه اول اتفاق افتاد روبه‌رو شود يا نه.

منبع : روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    امیدوارم این دفعه به صنف عزیزان خلافکار برنخوره چون زیاد نمیشه واکنش شون رو پیش بینی کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس