تاکنون 13 زن از کارکنان سابق شالوم، مدعی شده‌اند که توسط او مورد آزار و سوء رفتار جنسی قرار گرفته‌اند. اما آن چه بیش از رسوایی شالوم در این قضیه جلب توجه می‌کند، انتخاب جایگزین او در کنست و وزارت داخله است. حزب راست‌گرا و محافظه‌کار لیکود، یک همجنس‌گرا را به عنوان جایگزین وی معرفی کرده است.

گروه بین‌الملل مشرق - وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی، سیلوان شالوم، پس از مطرح شدن اتهامات متعدد آزار جنسی کارکنان خود، از مقامش استعفاء داد.

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود

سیلوان شالوم 57 ساله، متولد تونس و بزرگ شده در شهر «بئر السبع» (بیر شبعا)، که علاوه بر وزارت داخله (به دلیل کشور نبودن رژیم جعلی) معاون نخست وزیر، بنیامین نتانیاهو، هم بود، از هر دو سمت خود کناره‌گیری کرد. او که از معروف‌ترین چهره‌های حزب دست‌راستی لیکود (به رهبری نتانیاهو) است، با وجود اصرار بر بی‌گناهی خود و بی‌اساس بودن اتهامات مطرح‌شده، گفت که به دلیل جلوگیری از وارد شدن فشار بیشتر بر خانواده‌اش از مقام خود کناره‌گیری می‌کند. سیلوان شالوم پدر 5 فرزند است و همسر  او، «جودی شالوم نیر-موزس»، سرمایه‌دار، مجری معروف و از سرشناس‌ترین خانواده‌های صهیونیست (صاحب روزنامه یدیعوت آحرونوت) است.

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود

جودی شالوم (که خود یک صهیونیست راست‌گرای افراطی است) در واکنش به ادعاهای مطرح شده درباره همسرش، در توئیتر نوشت: «غم‌انگیز است. ولی فرزندانم از همه چیز برایم مهم‌ترند.» مساله جالب توجه این که، او در توئیت‌های بعدی خود، متهم‌کنندگان همسرش را به فاش کرد ن اسراری از زندگی خصوصی آن‌ها تهدید کرد!

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود

خود سیلوان شالوم در بیانیه استعفای خود گفت:

« 23 سال مخلصانه و با اعتقاد به عنوان عضو کنست و وزیر در حوزه‌های مختلف خدمت کرده‌ام، با احساس انجام یک رسالت و پیشبرد اهداف اجتماعی و دولتی مهم.»

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود

سیلوان شالوم که از مطرح‌ترین سیاست‌مداران رژیم صهیونیستی است، از 1992 عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بود و از او به عنوان نامزد آتی ریاست جمهوری به جای «رویون ریولین» نام برده می‌شد. دادستان کل اسراییل، «یهودا واینشتاین» دستور تحقیقات قضایی درباره موضوع را به پلیس این کشور صادر کرده است.

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود

بنا به گزارش روزنامه «هاآرتز»، تاکنون 13 زن از کارکنان سابق شالوم، مدعی شده‌اند که توسط او مورد آزار و سوء رفتار جنسی قرار گرفته‌اند. البته هنوز هیچ کدام به طور رسمی شکایت خود را در پلیس مطرح نکرده‌اند، ولی به گفته «زاهاوا گالون»، رهبر حزب «مرتز»، حزب چپ‌گرای مخالف دولت نتانیاهو، دو زن با این شرط که هویتشان مخفی بماند، حاضر به ادای شهادت در این مورد هستند. این در حالی است که روز شنبه، «شلی یاخیموویچ»، دوست قدیمی شالوم و نماینده حزب راست‌گرای «اتحاد صهیونیستی» در کنست، از او خواست که از تمام مسوولیت‌های سیاسی خود کناره بگیرد. خود شالوم هم اعلام کرده که به طور کلی از پیشه سیاست کنار خواهد رفت. ساعاتی پیش از اعلام استعفای او، یکی از محافظین مرد شالوم در زمان وزارت مالیه در مصاحبه با یک روزنامه اسراییلی فاش کرد که شالوم چند بار جلسات کاری را برای ملاقات با یک زن جوان ناشناس ترک کرده بود.


ترمیم کابینه به سبک اسراییلی!

اما آن چه حتی بیش از رسوایی شالوم در این قضیه جلب توجه می‌کند، انتخاب جایگزین او در کنست و وزارت داخله است. حزب راستگرا و مثلا محافظه‌کار لیکود، «امیر اوهانا»، یک همجنسگرای آشکار را به عنوان جایگزین شالوم معرفی کرده است.
 
وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود

امیر اوهانا، 39 ساله، کارآموز وکالت، سرگرد ذخیره ارتش اسراییل و کارشناس «شین بت» (آژانس امنیت داخلی اسراییل)، رییس مجمع همجنس‌گرایان حزب لیکود است! او در انتخابات پارلمانی اخیر رژیم صهیونیستی، نفر 32 فهرست نامزدهای حزب لیکود بود، اما چون تنها 30 نفر از این حزب به کنست راه یافتند، او موفق به ورود به پارلمان اسراییل نشد. بعد از استعفای «دنی دنون»، و انتصاب او به نمایندگی این رژیم در سازمان ملل، او در جایگاه 31 قرار گرفت. اکنون با استعفای شالوم از نمایندگی کنست و وزارت داخله، او به صورت خودکار اولین نامزد ورود به کنست از حزب لیکود برای جایگزینی شالوم است. اوهانا روز چهارشنبه برای ادای سوگند! به کنست می‌رود. با رسمی شدن انتخاب اوهانا، او دومین نماینده آشکارا «همجنس‌گرا» در پارلمان کنونی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود
امیر اوهانا در رژه همجنسگرایان

 در حال حاضر تنها نماینده «گِی (همجنس‌گرا)» کنست، «اسحاق شمولی»، از حزب راست‌گرای «اتحاد صهیونیستی» است. شمولی در اواخر جولای گذشته، وقتی مراسم رژه افتخاری همجنس‌گرایان در اورشلیم مورد حمله یهودیان ارتدوکس قرار گرفت و یک نفر از آنان با چاقو کشته شد، در مقاله‌ای در مطبوعات اسراییلی، همجنس‌گرا بودن خود را آشکار کرد. امیر اوهانا، با مطرح شدن نامش به عنوان جانشین شالوم، در مصاحبه‌ای گفت:

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود
اسحاق شمولی

«متاسفانه ورود من به کنست در شرایط ناخوشایندی اتفاق می‌افتد. با این حال من همه تلاش خود را برای اسراییل به کار خواهم گرفت. او در پاسخ به این شبهه که چگونه می‌تواند هم عضو یک حزب سیاسی محافظه‌کار و هم یک همجنس‌گرا باشد، چنین پاسخ داد: «تضادی بین حمایت از حقوق همجنس‌گرایان و راست‌گرایی وجود ندارد. مساله چپ و راست نیست، مساله حق و باطل است»!

او هم اکنون با شریک جنسی مرد خود در تل آویو زندگی می‌کند و دوقلوهایی را که در آمریکا به فرزندخواندگی گرفته‌اند، بزرگ می‌کنند! او از فعال‌ترین چهره‌های حقوق همجنس‌گرایان در رژیم صهیونیستی به حساب می‌آید.

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود
زوج اسراییلی؛ قوم لوط جدید!

بیداد فساد جنسی در رژیم اسراییل


در سال 1999، «اسحاق مردخای»، عضو کنست از حزب لیکود و وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، با مطرح شدن اتهامات آزار جنسی مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد.
وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود
اسحاق مردخای؛ وزیر دفاع اسبق رژیم صهیونیستی

 در اواخر سال 2010، «موشه کاتساو» (با نام اصلی «موسی قصاب»)، رییس اسبق رژیم صهیونیستی (2007-2000) از حزب لیکود، به اتهام تجاوز، بازداشت و در نهایت به 7 سال زندان محکوم شد.

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود
موسی قصاب؛ رییس اسبق اسراییل

در فوریه 2013، «جیدئون سعار» وزیر آموزش کابینه بنیامین نتانیاهو از حزب لیکود، با مطرح شدن گزارش‌هایی از روابط جنسی با کارمندان زن دفتر خود و همچنین ارتباط با دختری زیر سن قانونی، مجبور به کناره‌گیری از منصبش شد.

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود
جیدئون سعاد؛ وزیر اسبق آموزش

در ماه ژانویه 2015، رسوایی جنسی مقامات ارشد پلیس، همچون بمبی در فضای مطبوعاتی اسراییل منفجر شد. حجم رسوایی و اعتراضات به آن آن اندازه بالا بود که دادستان کل رژیم صهیونیستی، یهودا واینشتاین مجبور به موضع‌گیری شد. او از اسراییلی‌ها خواست که ایمان خود را به پلیس اسراییل از دست ندهند، علی‌رغم این که گزارش‌های متعددی از سوءرفتارهای جنسی و آزارهای جنسی وجود دارد.

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود
یهودا واینشتاین دادستان کل رژیم صهیونیستی

 حقیقت این است که سوء استفاده و آزار و حتی تحقیر جنسی کارمندان زن پلیس اسراییل امری شایع در این رژیم است. فقط در 2 سال گذشته، 5 مقام ارشد پلیس، در سطح ژنرال، به دلیل اتهامات جنسی مورد بازجویی قرار گرفتند، برکنار شدند یا به زندان افتادند. «کوبی کوهن»، رییس پلیس کرانه باختری، در زانویه 2015 بابت چنین اتهاماتی مجبور به استعفاء شد. یا در مورد جنجالی دیگر، معاون کمیسر پلیس اسراییل، «نیسیم مور»، به جرم سوءاستفاده جنسی از چندین کارمند زن خود برکنار و بازداشت گردید.

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود
کوبی کوهن

در ماه نوامبر گذشته، «یینون ماگال»، عضو کنست از حزب راست‌گرای افراطی «خانه یهودی»، و از مهم‌ترین مدافعان سیاست شهرک‌سازی در کرانه باختری، با مطرح شدن اتهام آزار جنسی به دو زن، مجبور به استعفاء شد.
 
وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود
یینون ماگال

در همین ماه جاری، «اورن هازان»، نماینده کنست از حزب لیکود، به اتهام آزار جنسی، فراهم کردن زنان جوان برای مهمانان خود، و استفاده مکرر از مواد مخدر، از عضویت کنست تعلیق گردید.

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود
اورن هازان

فاش شدن بخشی از ابعاد فساد و تباهی دست اندرکاران رژیم صهیونیستی (مشت نمونه خروار)، بار دیگر کلام رهبر انقلاب را به یاد می‌آورد که فرمودند «تا 25 سال دیگر رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.» رژیم صهیونیستی اگر (به اصطلاح خودمانی) با همین فرمان به پیش برود، قطعا بسی زودتر از پیش‌بینی‌ها، و به دست خود به چاه ویل نابودی خواهد افتاد.

«سدوم و عموره»، نام دو شهر معروف در «عهد عتیق» است که به علت حجم بالای فساد و تباهی (به ویژه گناه قوم لواط)، با نفرین لوط پیامبر، به عذاب خداوند دچار و در آتش صاعقه سوختند. پایان کار سدوم و عموره جدید، که در آن یک همجنس‌گرا را به جای یک متجاوز به وزارت می‌گمارند،  چندان دور نخواهد بود.

وقتی همجنسگرا جایگزین آزارگر جنسی می شود
تابلوی عذاب سدوم و عموره اثر جان مارتین

منابع:

http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-35145812
http://www.nytimes.com/2015/12/21/world/middleeast/israel-silvan-shalom-resignation.html?_r=1
http://forward.com/news/breaking-news/327627/israels-vice-premier-silvan-shalom-resigns-amid-sex-harass-scandal
http://www.theguardian.com/world/2015/dec/20/israeli-vice-premier-resigns-over-sexual-harassment-allegations
http://www.smh.com.au/world/israels-vice-premier-silvan-shalom-resigns-amid-sex-harassment-allegations-20151220-gls5zu.html
http://www.timesofisrael.com/top-likud-minister-silvan-shalom-quits-politics-amid-sexual-harassment-claims
http://www.timesofisrael.com/likud-taps-its-first-openly-gay-mk-to-replace-shalom
http://www.themedialine.org/news/sex-scandals-threaten-stability-of-israeli-government
http://www.richardsilverstein.com/2011/07/13/israeli-education-minister-gideon-saar-rumored-in-sex-scandal
http://thepeninsulaqatar.com/news/middle-east/318856/israel-attorney-general-urges-calm-after-police-scandals

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ناشناس ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    تا چند وقت دیگر ...
  • حقیقت بین ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    1 0
    می گویند وقتی از حضرت عیسی می پرسیدند شما چرا همیشه کنار گناهکاران هستید نه انسان های پاک و صالح ؟ می گفت طبیب باید پیش بیماران باشد نه افراد سالم . حالا فکرش را بکنید از 124000 پیغمبر خدا 123993 نفرشان در میان این قوم بوده اند !
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    اه حالم از این همجنس بازا به هم خورد بدبختای بی شرف
  • ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    چی چی موگوی ؟
  • بيطرف ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 1
    نمي‌دونم چرا خبرگزاريهاي ايران هم لفظ همجنس باز را سانسور مي‌كنند. عزيزان جايگزيني لفظ همجنس گرا به جاي همجنس باز يك انتخاب دقيق روانشناسانه است در راستاي كم كردن زشتي عمل شنيع و غير انساني هم جنس بازي. دقت كنيد
  • ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 1
    این همجنسگرایان کثیف که دوقلو در دستشان است، از خودشان سوال نکردند که این بچه ها از شکم خودشان بیرون اومدند یا از شکم یک زن؟ اگه همجنسگرا هستند بچه میخوان چیکار، بچه مال کسی است که به جنس مخالف گرایش داشته باشه. خاک تو سر فرهنگ و زندگی نکبت بار غرب که از یک طرف طرفدار فمنیست هست و از یک طرف طرفدار همجنسگرایی و بعد یک عدّه ای دم از فرهنگ غرب میزنند.
  • ناشناس ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 1
    پائین تر از حیوانات،
  • محمد ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 1
    حیوووووووونها!!!
  • مجیدی ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    واقعیت اینه که اصلاچنین رژیم وکشوری وجودخارجی وقانونی وانسانی نداره که بخوادوزیرووکیل داشته باشه دیگه اینکه افرادقاصب وظالم بندگان کمربسته شیطان هستندکسانی که ناکسندونابودکننده انسانیت وبه خیال خامشان خاموش کننده نورخداوند.پس ای قاصب ظالم ونامشروع بدان:چراغی راکه ایزدبرفروزند هرآن که پوف کندریشه اش بسوزد
  • رضا ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    این معضلیه که در حکومت ها .... وجود داره و نمیشه کاریش کرد
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    چنان نوشتن چند زن انگار در ایران از این خبرا نیست برید ببینید در ایران اونم در محیط ها ی مختلط چند زن مورد آزار جنسی قرارگرفتن و سکوت میکنن.........
  • محمد ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    تو چکاره هستی که نظر میدی؟ اینا که تقصیر خودشون نیست این یک نقص و خلل توی عالم طبیعته
  • باشناس ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    1 0
    صرفا جهت اطلاع. همجنس گرایی بیماری نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس