با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عملیات احداث بزرگترین موکب دائمی استقبال و ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در زمینی به وسعت ۱۰ هزار متر در استان کرمانشاه آغاز شد.

 به گزارش مشرق، همزمان با برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه، عملیات احداث بزرگترین موکب دائمی استقبال و ارائه خدمات رفاهی و اقامتی در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هزار متر مربع با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر حسینی اراکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان فرهنگی و قرآنی آغاز شد.

براساس این گزارش، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در مراسم کلنگ زنی این پروژه عظیم با بیان اینکه در مراسم اربعین پرشور حسینی امسال، بیش از ۷۰ درصد از زائران عتبات عالیات از استان کرمانشاه عبور کردند، گفت: یکی از تاکیدات نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف، برنامه ریزی قبلی و پیش بینی شده برای ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی است و بر این اساس با تامین اعتبار اولیه ۱۵ میلیارد ریالی، این موکب دائمی در ۷ کیلومتری ورودی استان کرمانشاه، ظرف مدت یکسال احداث می شود.

وی افزود: ارائه خدمات رفاهی، اقامتی و اسکان در این موکب پیش بینی شده است.

حسینی اراکی اضافه کرد: در این موکب همچنین امکانات فرهنگی، آموزشی و قرآنی و سالن ویژه برگزاری مراسم و مناسبت ها پیش بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: براساس برآوردها و برنامه ریزی های صورت گرفته این موکب تا پیش از اربعین سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس