رسانه‌های اسرائیلی بامداد یکشنبه گزارش دادند که در حمله هواپیماهای این رژیم شماری از فرماندهان حزب الله لبنان و دیگر گروه های داوطلب نظامی حامی دولت سوریه به همراه «سمیر قنطار» از فعالان ضدصهیونیستی به شهادت رسیدند.

گروه بین‌الملل مشرق - دقایقی پس از آنکه برخی منابع محلی در سوریه از وقوع انفجار در شهر دمشق، پایتخت این کشور خبر دادند، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که این انفجار احتمالا در پی حمله هواپیماهای اسرائیلی رخ داده است.

 این حمله اسرائیل یک ساختمان مسکونی در منطقه جرمانا در حومه دمشق را مورد هدف قرار داد.

ترور سمیر قنطار و فرماندهان حزب الله در سوریه در حمله رژیم صهیونیستی

شبکه الجزیره گزارش داد در این حمله هوایی شماری از فرماندهان حزب الله لبنان و دیگر گروه های داوطلب نظامی حامی دولت سوریه به شهادت رسیدند.

رسانه های مختلف آمار متفاوتی از تلفات این حادثه اعلام می کنند که بین 5 تا 9 کشته است. همچنین 12 نفر نیز زخمی شدند.

گفته می‌شود در این حمله «سمیر قنطار» از فعالان برجسته ضداسرائیلی در لبنان، هدف قرار گرفته است.

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای شهادت قدیمی ترین اسیر لبنانی در زندان های رژیم صهیونیستی در پی بمباران منطقه ای از دمشق را تایید کرد.

این اولین باری نیست که به جان سمیر قنطار سوء قصد می شود. در مردادماه سال 1391 سخنگوی ریاست جمهوری تونس خبر از  تعرض عده‌ای از عناصر وابسته به گروه‌های سلفی این کشور به همایش الاقصی را که "سمیر القنطار" به عنوان میهمان افتخاری در آن شرکت داشت داده بود.

"صلاح الدین المصری" رئیس انجمن تونسی "التسامح" نیز گروه های تکفیری را به تلاش برای قتل سمیر القنطار، متهم کرد.

{$sepehr_media_1298995_400_300}

وی قدیمی‌ترین اسیر لبنانی در فلسطین اشغالی بود. او اولین بار در سال 1978 در پی یک عملیات ضداسرائیلی به اسارت ارتش رژیم صهیونیستی درآمد و سال 2008 در جریان مبادله اسرا، آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از بیروت ، بسام قنطار برادر سمیر قنطار فعال لبنانی روز یکشنبه در صفحه شخصی خود در فیسبوک شهادت برادرش را تایید کرد و بدون بیان جزئیات این حادثه گفت برادرش شهید شده است.

بسام قنطار گفت با افتخار شهادت سمیر قنطار را تسلیت می گویم و افتخار داریم که به خانواده های شهدا پیوسته ایم.

سمیر قنطار کیست؟

قنطار 11 ماه در زندان اردن به سر برد . وي در 25 دسامبر سال 1978به شرط اينكه ديگر وارد اردن نشود، از زندان آزاد شد.

"سمير قنطار" قديمي‌ترين اسير لبناني دربند رژيم صهيونيستي 20 جولاي 1962در روستاي دروزي نشين "عيبه" از توابع استان "جبل" لبنان به دنيا آمد. وي در سال 1978 ميلادي طي يك عمليات ضد صهيونيستي در شهر صهيونيست نشين «نهاريا» به اسارت در آمد و در لبنان «سردار اسرا» لقب گرفت.

 سمير قنطار در تاريخ 22 آوريل 1979 در حالي كه تنها 16 سال داشت به همراه سه تن از اعضاي گروه فلسطيني "جبهه خلق براي آزادي فلسطين" به نام‌هاي "عبدالمجيد أصلان"، "مهنا المؤيد" و "احمد الأبرص" به شمال اراضي اشغالي نفوذ كردند و به محل اقامت يك صهيونيست به نام "هاران" در شهر "نهاريا" يورش بردند و در اقدامي متهورانه او را ربودند.

ترور سمیر قنطار و فرماندهان حزب الله در سوریه در حمله رژیم صهیونیستی

در همين زمان با نيروهاي پليس مواجه و با آنان درگير شدند كه در جريان اين درگيري يكي از نيروهاي پليس رژيم صهيونيستي كشته شد. در اين درگيري دو تن از همراهان قنطار يعني" اصلان" و "مؤيد" كشته ولي خود وي و "احمد أبرص" از سوي نيروهاي پليس رژيم صهيونيستي دستگير شدند. رژيم صهيونيستي مدعي است كه در جريان اين درگيري قنطار پيش از دستگيري، گروگان‌هاي خود را به قتل رسانده است.

سمير قنطار براي اولين بار در تاريخ 31 ژانويه زماني كه قصد داشت از مرز اردن و فلسطين اشغالي در منطقه "مزج پيسان" به همراه دو عضو ديگر جبهه آزادي بخش فلسطين عبور كند و يك كاروان اسرائيلي در مسير بين منطقه بيسان و طبريا را در مقابل آزادي زندانيان دربند لبناني در زندانهاي رژيم صهيونيستي به گروگان بگيرد، دستگير شده بود.

قنطار 11 ماه در زندان اردن به سر برد . وي در 25 دسامبر سال 1978به شرط اينكه ديگر وارد اردن نشود، از زندان آزاد شد.

سمير قنطار در تاريخ 28 ژانويه 1985 از سوي دستگاه قضايي رژيم صهيونيستي به پنج بار حبس ابد و نيز 47 سال حبس محكوم شد. وي متهم است در قتل پنچ صهيونيست و زخمي شدن يك صهيونيست ديگر دست دارد.

"أبرص" يكي از همرزمان وي نيز در 21 مي 1985 در چارچوب معامله مبادله اسرا بين رژيم صهيونيستي و سازمان جبهه خلق براي آزادي فلسطين-فرماندهي كل- آزاد شد.

رژيم صهيونيستي پيش از اين با آزادي قنطار مخالفت كرده و آزادي وي را منوط به ارائه اطلاعاتي درباره خلبان مفقود شده صهيونيست "ران آراد" كرده بود. "ران آراد " خلبان اسرائيلي در سال 1986حين پرواز بر فراز لبنان مفقود شد.

قنطار در طول دوران حبس توانست به عنوان دانشجوي آزاد (آموزش از راه دور) در دانشگاه تل آويو مشغول به تحصيل شود و در سپتامبر 1998در رشته ادبيات و علوم اجتماعي اين دانشگاه موفق به اخذ مدرك ليسانس شود.

در 24 ژانويه 2004 رژيم صهيونيستي در عمليات تبادلي كه با حزب‌الله و با ميانجيگري آلمان انجام داد، اسراي لبناني را آزاد كرد اما برخلاف مذاكرات انجام شده از آزادي "سمير قنطار" سر باز زد ولي پس از آن "نسيم نسر" يكي ديگر از مهمترين اسراي لبناني در بند رژيم صهيونيستي در اولين مرحله از عمليات تبادل اسرا، دوازدهم خرداد از زندان آزاد شد.

ترور سمیر قنطار و فرماندهان حزب الله در سوریه در حمله رژیم صهیونیستی

سيد حسن نصرالله در همان سال ضمن احمق خطاب كردن سران صهيونيست به سبب ممانعت از آزادي سه اسير (نسيم نسر، سمير قنطار و يحيي اسكاف)، قول داد كه مقاومت اسلامي طي يك عمليات اسيرگيري ديگر اين سه تن را از چنگ رژيم صهيونيستي آزاد نمايد. عمليات اسير گيري سال 2006 موسوم به «وعده صادق» و جنگ 33 روزه لبنان ثابت كرد كه حزب الله لبنان و رهبر آن بر سر عهد خويش با مردم لبنان هستند و اسراي خود را فراموش نخواهند كرد.

اين سه اسير قرار بود در جريان تبادل اسرا در سال 2004 ميلادي آزاد شوند اما با خيانت رژيم صهيونيستي در مسير تبادل در آخرين لحظات از تبادل آنان خودداري شد.

واکنش مقامات صهیونیستی به خبر شهادت «سمیر قنطار»

به دنبال تایید خبر شهادت «سمیر قنطار» از مبارزان قدیمی وابسته به مقاومت، در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق، مقامات اسرائیلی به ابراز خرسندی از این اتفاق پرداختند.

ترور سمیر قنطار و فرماندهان حزب الله در سوریه در حمله رژیم صهیونیستی +عکس و فیلم

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، «ایال رئوون» فرمانده سابق فرماندهی مرکزی اسرائیل و نماینده کنونی کنست از حزب «اتحادیه صهیونیست» با استقبال از خبر شهادت سمیر قنطار، خواستار تقدیر از مقامات نظامی، اطلاعاتی و نیروهای هوایی شد.

«یواف گالانت» وزیر مسکن رژیم صهیونیستی نیز به رادیو اسرائیل گفت، بسیار خوب است که شخصی مانند سمیر قنطار بخشی از جهان نباشد.

وی البته این خبر را تایید نکرد که آیا رژیم صهیونیستی حمله هوایی انجام داده است یا خیر.

دقایقی پس از آنکه برخی منابع محلی در سوریه از وقوع انفجار در شهر دمشق، پایتخت این کشور خبر دادند، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند این انفجار احتمالا در پی حمله هواپیماهای اسرائیلی رخ داده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های سوری، در جریان این حمله چندین تن از نظامیان سوری وابسته به نظام از جمله «فرحان شعلان» نیز به شهادت رسیده‌اند.

موشک‌هایی که به ساختمان مذکور برخورد کرده منجر به تخریب کامل آن شده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 127
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 49
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    یا امام زمان ادرکنا . رایححه ظهور خیلی وقته بلند شده . خوش به سعادت این سابقون .
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    چرا جواب داندان شکنی به اسرائیل داده نمیشه!؟
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    هیچ سیستم ضد هوائی نداره این دمشق؟
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    پس این اس ۴۰۰ روسها کجا رو پوشش میده؟
  • محمدرضا برزگران ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    ان شا الله منتظر پاسخ دندان شکن حزب الله چون گذشته به رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانش خواهیم بود.
  • سید دکتر محمود ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    بچه شدی؟
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    کشور دوست و برادر روسیه پدافند اس 400 برای چی آورده فضای هوایی سوریه نباید امن باشه
  • مرگ بر آمریکا ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    مرگ بر اسرائیل
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    این کار را صهیون ها به نیابت ترکیه کردن در جواب پوتین و سامانه اس ۴۰۰ و انتقام از حزب الله یه تیر دو نشون ٬ شهادت مظلومانه اش تسلیت
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    دمشق از لحاظ موقعیت قرارگیری چنان بد هست که هواپیماهای این رژیم وحشی حتی لازم نیست وارد آسمان دمشق بشند با مهمات دورایستا از فراز عمدتا لبنان هدف قرار میدند و برمیگردند. روسیه هم که مناسباتش را با این رژیم وحشی فدای ایران هم نمیکنه چه برسه به حزب الله عزیز. در مورد پاسخ هم دوستان محدودیت حزب الله را میدونید؟ تحریم ها؟ خیانت های داخلی و عربی و خارجی؟ فشار های سیاسی لبنان متاسفانه حتی از طرف بخش مسیحیان طرفدار 14 مارس؟ درگیری شدیدش در سوریه؟ کمبود نیرو؟ اون هم در برابر رژیمی که کل دنیا که هیچ، مدرنترین تسلیحات و تجهیزات اطلاعاتی که هیچ، گسترده ترین اطلاعات سروریس های مخفی کشورهای مختلف که هیچ، به منابع انسانی نامحدودی از مزدورهای عربی و اروپایی و سوری و لبنانی و حتی خود فلسطینی ها مجهزه. این حزب مظلوم چه کنه؟ چه پاسخی بده که هم مناسب باشه و هم بهانه ی یک جنگ تمام عیار را به این وحشی ها نده؟ شیعه چه کنه؟ واقعیت نیجریه را نگاه کنید. خون گریه کنی کافی نیست از ظلم به شیعه.
  • رضا ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    این s-400 روسیه در مقابل اف 16 اسراییل ناتوانه چه برسه به اف 15 سری k که مخفی کاره . در مورد سایر جنگنده های رادارگریز امریکا ترجیح میدم اصلا بحثی نکنم.
  • محمد ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    آبارك الله الان مشخص ميشه كه پوتين و صهيونيست ها هماهنگن مث روز روشنه واسم روزي كه پوتين پشت اسد و خالي مي كنه
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    فقط مقابله به مثل !
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    غیر ممکن است روس ها رهگیری نکرده باشند برای همین است که نتانیاهو وقتی رفت روسیه در شروع حملات روسیه خیلی راضی برگشت و تا وقتی حزب الله جواب قاطعی به ترور و شهادت حاج رضوان و حسان القیس و ... ندهد ما شاهد همچین حملاتی خواهیم بود به خصوص بعد از روی کار امدن یوسی کوهن
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    قبلا روسها توافقها رو با اسراییلی ها کردند
  • سید دکتر محمود ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    چرا ادای هیتلر رو در میاره؟
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    اون رو فقط برای حفاظت از خودشون آوردن
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    صبرداشته باش
  • ایرج ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    سوریه امروز وعده گاه جبه خیر وشر شده است , تمام آزادگان جهان در اتحادی مقدس در کنار هم قرار گرفته اند تا غلبه اراده الهی بر کید شیاطین تکفیری , صهیونیستی را به منصه ظهور برسانند. شهادتت مبارک ای انسان آزاده.
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    منتظر انتقام باشید.
  • حسن ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    اسراییل ازکحا مطلع شد که این فرماندهان داخل آن ساختمان هستند ؟
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    این رزیم غاصب تا کی باید مسلمانان را بکشد این وهابیون خائن به ملت عرب و اسلام تاکی باید ثروت های مسلمانان را هدر بدهند - یا امام زمان بقیته الله - یا عیسی پیامبر موعود های نجات دهنده بشر به دادبشر برسید.
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    توانش رو نداره
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    سید دکتر محمود بچه تویی که ترس اسرائیل و آمریکا ....
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    منتظر پاسخ قاطع مقاومت هستیم انشاء الله رب العالمین
  • محمد کرمانی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    یادم نیست کجا خوندم ک رژیم صهیونیستی می خواد جنگ سوم با حزب الله رو راه بندازه اینم نشونشه دیگه انشاالله ک حرفی رهبری خیلی زود ب ب واقعیت برسه رژیم صهیونیستی نابود بشه
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    روسها هم از خودشون هستن. یهودیها کلی سرمایه در روسیه سرمایه گذاری کردن
  • طاهر ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    دادا این سوریه جرات نداره با اسراییل در بیفته تا حالا صدها با هواپیماهای اشغالگران سوریه را بمباران کرده اند و دریغ از یک جواب البته نه در این پنح ساله ای که سوریه شلوغ شده در 50 سال اخیر هم همینطور بوده
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    شهادت سمیرالقنطار تبریک وتسلیت عرص می کنم به امید پاسخ قاطعانه حزب اله ان شااله
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    شهر دمشق باید نسبت به شهرهای دیگه پدافند هوایی بهتری داشته باشه چرا پس واکنشی نشان نداده؟ باید به اسرائیل پاسخ دندان شکن داد باید.
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    خدا شاهد من چند روز قبل خواب دیدم یکی از رهبران حزب الله ترور شده
  • فوق تخصص ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    با سلام خدمت مشرق عاشق s300 روس و سوخو و میگ و T90 و ............. s400 اونجا کم آورد چه برسه به s300 چشمهاتو باز کن حداقل اینبار ضعف تکنولوژی و...روس ها را بفهم
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    کاش قبل از حضور هوایی ارتش پوتین میشد به بحران صوریه فیصله داد. دیگه الان هیچی.
  • msx ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    چرا روسها گزاشتن اما نه برای مقابله با اسراییل !
  • حزب الله ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    قنطار برای مقاومت ارزش داشت.حتما پاسخ دندان شکن حزب الله رو با مرگ چند جنرال صهیونیست خواهید دید. این که روسیه با وجود اس 400 اقدامی نکرده سوال برانگیزه. بهتره از این به بعد جلسات مقاومت در لاذقیه و طرطوس برگزار بشه تا در صورت حملات بعدی، روسیه مجبور به مقابله بشه.
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    جهزو ملاجئكم... اينكه حزب الله انتقام مي گيرد بحثي نيست. اما واقعا چرا اس 400 كار نكرده؟!! اگر بگوييم روسيه همانگ با اسرائيل هست درست نيست. چرا كه آبريش را به اسرائيل نمي فروشد.
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    واقعا... S-300 هم از پس اف 16 بر میاد
  • سهیل ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    دوستان عزیز. تاثر همگی قابل درکه ولی دنیای سیاست حساب کتاب خاص خودشو داره. روسیه انگیزه ایدیولوژیک برای مقابله مستقیم با صهیونیست ها و بالتبع امریکا رو در حال حاضر نداره. یاد بگیریم از هر طرفی بر اساس معادلات و حساب و کتاب خودش انتظار داشته باشیم
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    انتقام انتقام از دشمن صهیونیست
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    پاسخ دندان شکن می خواهد. اما سوریه هم باید فکری به حال آسمان خودش حداقل در دمشق بکند. یعنی یه دوش پرتاب هم ندارند. باورش سخته. خدا همه شهدای رزمندگان مقاومت اسلامی را رحمت کند.
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    بابا ایران از نظر نظامی در مقابل اسرائیل ناتوان است - هی فریب گزارش های این سایت مشرق رو نخورید
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    وسیری الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون به فرموده ی بانوی صبر و مقاومت: ثم کد کیدک و اجهد جهدک.........فوالله لن تمحوا ذکرنا
  • ناشناس ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    ضعف تكنولوژي روسيه نيست، اس-٤٠٠ كه جاي خود اس-٣٠٠ هم ميتواند اف-١٦ را رهگيري و هدف قرار بدهد، روس ها اس-٤٠٠ را براي دفاع از نيروهاي خودشان مستقر كردند نه حزب الله ، يك كم منطقي باشيد! در ضمن حزب الله خودش توان پاسخگويي به رژيم صهيونيستي را دارد و نيازي به پشتيباني روسيه ندارد، مثل اردوغان نيست كه پشت ناتو و آمريكا پنهان شود. روي پاي خود ايستادن نشانه ي ضعف نيست بلكه اقتدار است و به زودي پاسخ صهيونيست ها را خواهد داد.
  • سید دکتر محمود ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    الان روسیه شده خیر لابد
  • احمد ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    شما بهترشو بساز یا بخر اگر می تونی!!
  • سید دکتر محمود ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    شام چی میخوری؟
  • سید دکتر محمود ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    فقط چشم نیست 1 ذره مغز هم لازمه
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    دکتر ترسو ، حتما از آمپول هم میترسی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    اس فلان دکور!
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    روس با اسرائیل دستش تو یه کاسس
  • عرفان ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    روس ها همش در حد حرف هستن اونا فقط اس ۴۰۰ رو برای مقابله با ترکیه آوردن نه برای اسراییل و آمریکا
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    یه بار دیگه متن رو بخون گفته به دمشق حمله کرده نه تهران
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    دکتر قلابی باز حرف زدی؟ حتما تو خیر هستی سق سیاه
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    حرف مفت نزن دکتر قلابی
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    بله دیگه وقتی اینم از نظام آموزشی ما هرکس از راه میرسه دکتر میشه
  • MOHAMMAD ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    مهم اینه که به دست کثیف ترین انسانهای زمین کشته شده و البته کثیف ترین انسان های زمین هم از شهادتش خوشحالن البته بلانسبت شما
  • سهیل ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    دوستان عزیز. تاثر همگی قابل درکه ولی دنیای سیاست حساب کتاب خاص خودشو داره. روسیه انگیزه ایدیولوژیک برای مقابله مستقیم با صهیونیست ها و بالتبع امریکا رو در حال حاضر نداره. یاد بگیریم از هر طرفی بر اساس معادلات و حساب و کتاب خودش انتظار داشته باشیم
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    قرار نیست هیچ سیستم پدافندی همه جارو پوشش بده،اگه باسیستم آشنا باشی راحت میتونی راه گریزش رو پیدا کنی،مثلا باقطع ارتباط رادیویی و پرواز در ارتفاع پایین،این پدافند ها بیشتر برای جلوگیری از حملات گسترده هوایی هست که میتونن نقش زیادی در سرنوشت جنگ داشته باشن ،ممکنه در پوشش اعتلاف
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    بابا میگن از مرز جولان جلوتر نیومدن از اون جا موشک هدایت شونده زدن بیانیه شماره دو حزب الله باید صادر شه وگرنه قافیه رو باخته
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    جواب ترکیه رو هم که ندادن!!!!!
  • مهندس رجبی ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    روسها روابط اقتصادی عظیمی با اسراییل دارند محض اطلاع یک سوم جمعیت اسراییل یهودی های روس تبار هستن....روسیه حتی با اعراب و ترکیه هم روابط اقتصادی سنگینی داره اصلا معلوم نیست چرا یه مشت شبه استراتژیست داخل کشور با هر حرکت روسیه یا چین اونها رو می کنن جزء جبهه مقاومت!!
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    ماست مالی رو تمام کن روسیه حتی جواب زدن بمب افکن خودش رو هم نداد روز به روز داره دایره این توجیهات بر شماها تنگ و تنگ تر میشه
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    روسیها در صنعت هوا-فضا مثل میکرو الکترونیک 20 سال از امریکا و غرب عقب تره این واقعیت هست...بحرحال در همین چند هفته دیدیم ترکیه و اسراییل چه کردن با سیستم های پدافندی و آفندی روسیه!!!
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    مطلبی که روشنه اینه که دمشق پدافند نداره و این خیلی خیلی خطرناکه ، چون جنگنده های صهیون بارها و بارها روی آسمان دمشق آمده اند و بدون اینکه حتی گلوله ای به سمتشان شلیک شود برگشته اند ، حالا چرا دمشق پدافند نداره و راهکار چیه بحث دیگه ایه .
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    مشرق نیوز نظرات مخالف رو منتشر نمی کنه وگرنه خودش می دونه اکثر بیننده ها یه پا متخصص شدن...
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    لاذقيه را پوشش مي دهد نه دمشق
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    در لاذقيه مستقر است.
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    سيستم پدافندي اس400 در لاذقيه مستقر است نه در دمشق
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    روسیه اگه پیشرفته بود یه مدل ماشین لادا رو 40 سال تولید نمیکرد.
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    اس 400 کشک.
  • دانشجوي تاريخ ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    دكتر سيد استاد دانشگاه مي باشند
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    آقاي دكتر سيد استاد دانشگاه مي باشند
  • سپاهی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    نکنه تصور میکنید روسیه هم عضو محور به اصطلاح مقاومت هست؟؟ یا تعهدی داره نسبت به این جریان؟؟ مشخصا روسیه اگر در سوریه حضور داره برای کسب منافع مشخصی هست که این منافع رو به هیچ وجه در گرو درگیری با اسرائیل قرار نمیده همانطور که پیشتر خود روس ها هم اعلام کردن در عملیات در سوریه هماهنگی هایی با اسرائیل هست که قطعا یک طرفه هم نیست (هیچ هماهنگی یک طرفه نمیشه) سطح روابط اسرائیل با روسیه هم مشخصه ، زدن امثال قنطار هم چیزی نیست که ارزش درگیر شدن برای روس ها داشته باشه و منافع اون ها رو به خطر بندازه تاریخ رو مرور کنید ، سادات قبل از حمله به اسرائیل یکی از کارهایی که انجام داد اخراج روس ها بود ، البته دلایل مختلفی براش ذکر شده ولی یکی از مهمترین دلایلش بی اعتمادی بود
  • سعید ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    این s400 ها ماکت بود بردن سوریه ؟؟؟؟
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    ولی رسانه های ما گفتند پس از نصب این موشک ها حملات ائتلاف با دشواری روبرو شده ؟!
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    اس۴۰۰باید جنگنده های انگیلس و فرانسه که زیر ساخت های سوریه و پالایشگاه نفتی سوریه را هدف می دهند چرا این ها را نمی زند
  • داود ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    اس 400 مگه 400 کیلومتر برد نداره فاصله هوایی لاذقیع تا دمشق 200 تا نمیشه
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    اس 400 مستقر در لاذقیه تا شعاع 400 کیلومتر را پوشش می‌دهد . (منبع : مشرق) استقرار سامانه موشکی "اس 400" در پایگاه نظامی "حمیمیم" در لاذقیه باعث شده تا اسرائیل همچون گذشته نتواند از تروریست‌های جبهه‌النصره و داعش در سوریه و در استان‌های "حلب"، "ریف دمشق"، "درعا"، "قنیطره" و... حمایت کند و این یکی از مزایای سامانه موشکی روسی در منطقه مدیترانه خواهد بود. (منبع : YJC)
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    اس 400 مستقر در لاذقیه تا شعاع 400 کیلومتر را پوشش می‌دهد . (منبع : مشرق) استقرار سامانه موشکی "اس 400" در پایگاه نظامی "حمیمیم" در لاذقیه باعث شده تا اسرائیل همچون گذشته نتواند از تروریست‌های جبهه‌النصره و داعش در سوریه و در استان‌های "حلب"، "ریف دمشق"، "درعا"، "قنیطره" و... حمایت کند و این یکی از مزایای سامانه موشکی روسی در منطقه مدیترانه خواهد بود.
  • سید امین ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    فکر کنم هواپیمای اسراییل اصلا وارد حریم هوایی سوریه نمیشه
  • علی ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    شکرخدایی راکه دشمنان ماراازاحمقهاآفرید.مگرصهیونیتهای ابله نمیدانند که شهادت مسلمان وی رایه قدم به پیروزی ودشمنش رایک قدم به نابودی سوق میدهد؟اللهم العن الجبت والطاغوت.اللهم عجل لولیک الفرج.
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 1
    انتقام نزدیکه دوستان .اونا اگه یکی بکشن ما ده تا خواهیم کشت
  • سروش ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    ازکجا مطمعنید که اس۴۰۰اف۱۶را نمیزند خوبه صربستان باسام۲اف۱۱۷رادارگریزرا زد وکلی اف۱۶و۱۵شکار کرد حالا اس۴۰۰ناتوانه؟محض اطلاع شما اس۳۰۰سوریه درمرزاردن درسال۲۰۱۲اف۲۲امریکا را زد اماصداش رو درنیاوردند وگفتند هایپوکسی اتفاق افتاده . اف۱۵نهایتا نسل۴.۵است نه نسل پنج .اما اسراییل تنش میخارد دوباره پاسخ دندان شکن میخواهد وبه کوری چشم دشمنا پاسخ میدهد دیروزوددارد اما سوخت وسوز ندارد.مشرق خیلی نامردی کامنتمو نمیذاری
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    روسیه همین که با هواپیماهاش داعش رو هدف قرار بده کافیه. روسیه نمیخواد به خاطر پرواز هواپیماهای کشورهای دیگر بر فراز سوریه رابطشو با اونها خراب کنه. البته قضیه ترکیه با بقیه کشورها فرق داره.
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    ناتوان نیست. روسیه این سامانه رو بیشتر برای مقابله با ترکیه آورده نه کشورهای دیگر.
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    آقایون فوق تخصص و دکترهای قلابی؛ روسیه سامانه S400 رو فقط برای مقابله با جنگنده های ترکیه مستقر کرده.
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    ناشناس 14:13 با استقرار سامانه S400 و اتخاذ تدابیر دیگر توسط روسیه ترکیه دیگه جرات نکرد که جنگنده ای رو وارد سوریه کنه. حتما باید آنکارا رو نابود کنه؟!!
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    ناشناس 14:12 جنگنده ترکیه دیگه جزات نزدیک شدن به مرزهای سوریه رو هم نداره. وقتی نمیاد روسیه چطور باید بزنه؟!!
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    گزارشت در مورد توان حزب الله در نابودی نیروی هوایی اسرائیل کجا رفت مشرق ؟ تحلیل آبکیت خیلی زود خودش رو نشون داد
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    واکنش مقاومت و ایران نسبت به ترور فرماندهان ارشدشون: حمله به یک گشتی یا کاروان نظامی، با مین یا موشک ضد تانک یا بمب کناره جاده ای و کشتن چند سرباز معمولی یا نهایت چند درجه دار یا یک افسر جزء و بعدم پخش سراسری از شبکه های مقاومت و گفتن اینکه مثلا انتقام گرفتیم.
  • هماترشیده ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    لعنت خدابر اسرائیلی ها
  • علی ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    پس سامانه s400 پوتین چه غلطی می کند ؟
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    مطمئنی شاید یه نفر به اسم دکتر داره مطلب می نویسه
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    اگر ادوات نظامی روسیه اینقدر ضعیف بود که خود غربیها اینقدر ازشون نمی ترسیدن باشما هستم آقای فوق تخصص و دکتر قلابی
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    خیلی هم درسته روسیه با اسراییل کاری نداره فقط نگران منافع خودش در منطقه است و برای هیمن اسد را فعلا نگه داشته اگر منافعش تغییر کنه مطمئن باشید خود روسیه اسد رو نابود می کنه دلش هم به حال محور مقاومت نسوخته که بخواد ازشون دفاع کنه
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    داداش گلم هواپیما از ارتفاع خیلی بالا با موشک لیزری می زنه هیچ دوش پرتابی بهش نمی رسه
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    ایرانی ها غیرت و ایمان بالایی دارن از نظر معادلات نظامی در جنگ با عراق هم هیچی نبودیم ولی همه دنیا نتیجه اش رو دیدن چه برسه به حالا که خودمون موشک بالستیک و دیگر ادوات جنگی را تولید کرده ایم
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    داداش روسیه در صنعت هوا فضا عقب افتاده اس !!! همین آمریکا و غرب برای فرستادن فضا نورد به ایستگاه فضایی دست به دامن روسیه و سفینه های سایوز می شن بعد روسیه سالها قبل از این غرب و آمریکا ایستگاه فضایی مستقل داشت بعد اینها با کلی تبلیغات یه بین المللیش رو ساختن تازه اونهم با مساعدت روسیه
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    حیف اون پولهای که قرا هست بابت s300 , t90 داده شود . شاهد عملکرد اینها در سوریه هستیم.
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    بعضی از دوستان فکر میکنن پلی استیشن بازی میکنن
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    اگر حزب الله انتقام شهادت عماو مقنیه را میگرفت کار به اینجا نمیکشید متاسفانه با گذشت چند سال از شهادت مقنیه هنوز حزب الله مقابله به مثل نکرده
  • عرفان ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    دشمن رو دست کم نگیریم در جنگ. سیستم اس فلان و .... داریم و وارد کردیم و .... یعنی اونقدر اطلاعات مفیدی دست این رژیم کودک کش بوده که هم منزل شناسایی شده و هم حظور صاحب خانه تایید شده و موشک هم دقیقا به نقطه هدف شلیک شده و تمام اهداف انجام شده؟ با کمک گرفتن از قوه فکر و تکنولوٰژی چه عملیاتی انجام دادند. خوب ما هم به هوش باشیم و تلافی خوبی انجام بدیم. متاسفانه موشک های فجر ۵ که از طرف حماس چند سال قبل برای اولین بار پایتخت اشغال گران رو هدف قرار داد اکثر در دریا و یا مناطق غیر مسکونی فرود آمدند برعکس شلیک این موشک هایی که شب گذشته باعث شهادت فرمتاندهان حزب الله شد.
  • عرفان ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    هنوز انتقام چند سال قبل شهید مغنی/ سال گذشته فرماندهان سپاه ایرانی و حزب الله در غرب سوریه(شهر زبدانی) گرفته نشده و الان هم این حمله دقیق و متاسفانه ضعف در دفاع نیروهای خودی. مقداری منطقی و متفکرانه باید عمل کنیم. تا در همه جنگ ها بر علیه رژیم کودک کش موفق و پیروز باشیم. متاسفانه در سوریه و عراق الان همه گونه آدم برای هر کاری قابل مشاهده است از کمترین خلاف ها تا آدم کشی و خیانت به کشور خودش
  • علی ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    چرا ما نباید یه نسخه ایرانی از اس ۳۰۰ یا اف ۱۶ باشیم تا کی میخواییم از روسیه یا آمریکا سلاح بخریم ؟ مگه این جوانهای ایرانی چشون هست فقط اعتماد به نفس میخواد و تلاش شبانه روزی
  • رحمن ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    با بودن روسیه در سوریه چه معنا دارد اسراییل داخل خاک سوریه بشود ؟
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    ناشناس امریکا خودش هم میتونه بفرسته منتها فک میکنم هزینه ارسال توسط روسیه پایینتر هست
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    خودت کشکی که فرق بین گ... با ماهی دودی نمیدونی
  • اعتراض به تیتر ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    ظاهرا غیر از العربیه و رسانه های اسراییلی کسی نگفته شماری از فرماندهان حزب الله کشته شده اند. لطفا بی جهت تیتر دشمن شاد کن و نا امید کننده نزنید.
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    بذار 24 ساعت بگذره آخه! حزبالله که کار عجله ای با تاثیر کوتاه مدت نمیکنه همیشه حزب الله -به معنای واعقی کلمه اش در سراسر دنیا و تاریخ- از سر عجله و انتقامجویی کار نمیکنن محاسبه دقیق و انتقام صدچندان و به موقع
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    ناشناس 9:24 چقد تحویل گرفتی این رژیم غاصب رو! اینا همونایی اند که یه غلطی هم که میکنن مصرف پوشکشون چند برابر میشه از ترس اینکه انتقام این وری ها چطوری ممکنه باشه! قوی ترین دستگاه اطلاعاتی شون کجا بود! فعلا که خودشون تو خودشون از اختلاف طبقاتی و تبعیض هر روز خودسوزی و... شون گوش دنیا رو میترکونه
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    مصداق بارز از آب گل آلود ماهی سیاسی گرفتنی شما! چطوره که قبلا میگفتین به روسیه چه که تو سوریه بجنگه حالا دارین میگین چرا روسیه نمیجنگه؟! مگه در مورد هواپیمای خودش که مال خودش بود انقد سریع و نظیر به نظیر واکنش نشون داد؟! اگه میداد که مثل خود اردوغان و این بزدلای جهود بود! نخیر صبر کرد بعد یه جور دیگه ضربه ای زد که صد برابر برا ترکیه ضرر داشت.
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    رژیم صهیونیستی الان تمام مردمش که هیچ نظامیان در نهایت ضعفن نتانیاهو تو بیمارستان بخاطر روده درازی گیر کرده نیاز دارن برا تقویت روحیه کاری کنن اما از فرط بی چارگی و اضطرار یه جور وجشی بازی در آوردن که آدمها وقتی خیلی قاطی اند انجام میدن و بعد هم در لحظه باعث پشیمونیشون میشه. قدرت ندارن از حتی لبنان به اون کوچکی با جزب الله که تازه یه حزب لبنانه بر بیان مجبورن برن از یکی دیگه انتقام بگیرن این اتفاقا نشون میده چقد روحیه شون ضعیفه که دارن خودشون درگیر یک کشمکش کاملا بی ربط میکنن. اگه احساس خطر ازداخل و خارج خودشون نمیکردن نیاز نداشتن بیخودی ابراز وجود کنن.
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    اسرائیل منتظر پاسخ وحشتناک حزب الله باشد
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    حرف نزن برادر
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    پسر خوب سامانه اس400 در نزدیکی مرز ترکیه مستقره نه دمشق بفهم نفهم
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    مرگ بر اسرائیلی ها و مخصوصا اینهایی که منفی دادن
  • ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    پسر خوب پس میخوای چیکار کنند میخوای هزاران موشک بزنن بعد شورای امنیت و سازمان ملل امریکایی قطعنامه علیه حزب الله و ایران صادر کنند مقابله به مثل یعنی در زدن یک فرمانده مقاومت زدن یک کاروان اسرائیلی توسط حزب الله
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    همیشه منتظر بودم حیوانات اسرائیلی برعلیه او اقدام کنند ، شهادتش مبارک .
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    بعداز این ماجرا به علت عدم اطلاعات نظامی عمده کاربران ،یک عده خوب قابلیتهای سلاح روسی را زیر سوال برده اند وحالش را میبرند وحتی یک جور میگویند انگار روسیه هماهنگ هم بوده که سمیر ترور شود .ماشاالله یک تعداد هم خوب اطلاعات دارند که فاصله محل حمله با محل استقرار موشکهای روسی و حتی نوع سلاح به کار رفته برای ترور سمیر هنوز نا مشخص است .دسته اول عوامل اطلاعات بیگانه هستند که به فارسی تسلط دارند و دارند مردم را نسبت به خرید های نظامی دولت بد گمان میکنند واز عدم اطلاعات کاربران استفاده عالی میکنند وحتی نسبت به روسیه ایجاد سو ظن میکنند از دوستانی که با اطلاعات فنی پاسخ میدهند تشکر میکنم .
  • حالم بده ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    تو نیجریه قصابیمون میکنن تو عربستان زنده به گورمون میکنن تو عراق و سوریه میکشنمون. حالام یدونم از مادر عروس. اینجاست که میگن آب که سربالا میره قورباغه ابوعطا میخونه. دارم روانی میشم، این همه ظلم. آخه چی شده انقدر اینا پرو شدن و مطمئنن هیشکی کاری نمیکنه. هیهات من ذله.
  • سالر بختیار ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    این کامنت را سحر گاه میگذارم ،تمام اخبار دیشب را دیدم هنوز نوع سلاح بکار رفته توسط اسرائیل مشخص نشده . احتمال پرواز روی آسمان سوریه منتفی است . در ثانی محل استقرار پدافند موشکی روسیه بسیار دور تر از نقطه حمله است،سوما امکان استفاده از سلاح هدایت شونده ای که از داخل اراضی فلسطین اشغالی شلیک شده باشد خیلی بالاست .به هر حال نتیجاتا به این نکته رسیده ام که حزب الله هم به این مسایل عادت کرده کما اینکه پس از ترور عماد مغنیه تکان هم نخورد .بزودی شخصتی مشابه جای اورا پر خواهد کرد .
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    دکتر چند تا اسم داری یه بار استاد میشی یه بار دانشجو فکر نکردی اینجا فضای مجازیه و دلیلی نداره کسی حرفت رو باور کنه؟ ضمنا میتونم بپرسم این جناب دانشجو اگه خود شما نیستی بی فامیلی چجوری شما رو تشخیص داد؟!
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    انشاالله
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    شماها کمبود شخصیت دارین با الفاظ مدرک گونه حرف مینین اصلا همین که فکر میکنی باید به خودت اونم تو فضای مجازی مدرک نسبت بدی تا حرفتو قبول کنن نشون میده هم چقد خودت به خودت باور داری هم نشون میده که چقد واقعا علم داری که مدرک رو نشانه فضل میدونی!
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    +1000
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    +1000
  • ژنرال ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    آقا ی عرفان لطفا شایعه نکنید یا حرفتون رو با سند و مدرک اعلام کنید . من هیچ سندی از منبع معتبر مبنی بر اینکه حرف شما در مورد سقوط موشک های حزب الله در مختصات اشتباه ، درست باشه ندیدم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس