کد خبر 510803
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۶

مدیر عامل شرکت کاشی و سرامیک البرز با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در این صنعت بیکار شده اند، گفت: قرار بود براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ضمن حمایت از تولیدکنندگان داخلی، کشور را نسبت به تحریم‌های بین المللی بیمه کنیم.

به گزارش مشرق، شعباس سمیعی مدیر عامل شرکت کاشی و سرامیک البرز، با اشاره به اینکه تشدید رکود بازار باعث شده تا مشکلات واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک هر روز افزایش پیدا کند، اظهار داشت: کمبود سرمایه در گردش تیراژ  تولید کارخانجات را کاهش داده و این امر در نهایت به تعدیل نیروی انسانی واحدها منتهی شده است.

مدیر عامل شرکت کاشی و سرامیک البرز با بیان اینکه در حال حاضر حدود 130 واحد تولیدی کاشی و سرامیک در کشور هستند، افزود: برخی از واحدها تعطیل و تعدادی دیگر هم نیمه تعطیل و با ظرفیت کمتر از 50 درصدی فعالیت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از 4 هزار نفر در این صنعت بیکار شده اند، گفت: همیشه در شرایط رکود دولت سیاست‌هایی را برای حمایت از واحدهای تولیدی به کار می‌گیرد اما متأسفانه هنوز دولت در این رابطه اقدامی نکرده است.

سمیعی با گلایه از اینکه سازمان امور مالیاتی همچنان خواستار دریافت مالیات آن هم به نرخ های جدید از تولیدکنندگان است، گفت: در صورت تشدید مشکلات واحدهای تولیدی امکان فعالیت نخواهند داشت. این درحالی است که قرار بود براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ضمن حمایت از تولیدکنندگان داخلی کشور را نسبت به تحریم‌های بین المللی بیمه کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    ای بابا خدایا خودت یه همت و دانش و اراده ای به این مسئولین ما بده تا اوضاع کشور رو درست کنن
  • حامد ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    سایپا و ایران خودرو سرشون سلامت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس