ما غرب‌زده‌های داخلی خودمان را همراه و هم‌داستان تروریست‌ها و قاتلان شهدای نیجریه می‌دانیم؛ انتظار نداشته باشید نفاق داخلی که برای کشته‌شدگان فرانسه سوگواری می‌کند، برای شهیدان نیجریه هم سوگواری کند.

 به گزارش مشرق، در مراسم بزرگداشت شهدای نیجریه که ۲۶ آذرماه در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: در دعای افتتاح عبارت خاصی وجود دارد: «اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمة، تعز بها الاسلام و اهله، و تذل بها النفاق و اهله»؛ گویی در آخرالزمان مشکل اصلی نفاق است نه کفر.

وی گفت: امروز ما با سه نوع نفاق مواجهیم:
۱) نفاق جهانی که تمام شعارهای انسانیش در غرب فریب و تظاهر و دروغ از آب درآمده است.
۲) نفاق منطقه که خود را با داعشی‌های تروریست رسوا کرده است.
۳) نفاق در جامعۀ خودمان که با غرب‌گرایی دارد خود را رسوا می‌کند.

پناهیان با بیان اینکه این سه نفاق با یکدیگر هم‌دست و هم‌داستان هستند، گفت: جنایتی که در نیجریه رخ داد، بار دیگر همراهی نفاق جهانی را با نفاق منطقه نشان داد و منافقین داخلی هم با آنها همراهی کردند. انتظار نداشته باشید نفاق داخلی که برای کشته‌شدگان فرانسه سوگواری می‌کند، برای شهیدان نیجریه هم سوگواری کند.

وی افزود: امام(ره) هر ده باری که کلمۀ لیبرال‌ها را استفاده کردند، کلمۀ منافقین را هم کنار آن ذکر کردند و توضیح دادند که منظورشان از منافقین تروریست‌هایی هستند که سر پدر خانواده را جلوی زن و بچه اش می‌برند. ای شهدا! شاهد باشید ما غرب‌زده‌های داخلی خودمان را همراه و هم‌داستان تروریست‌ها و قاتلان شما می‌دانیم.

پناهیان در پایان گفت: به شهدای نیجریه تبریک می‌گویم زیرا این شهدا حتماً با شهدای کربلا محشور می‌شوند، تسلیت واقعی را باید به کسانی گفت که میان شهدای نیجریه و کشته‌شدگان فرانسه تفاوت قائل می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس