کد خبر 510538
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

با حضور جمعی از وعاظ و خطبای شهیر کشور مرکزتخصصی کتابهای عاشورایی در محل یادمان شهدای هفتم تیر«سرچشمه» افتتاح شد.

به گزارش مشرق، نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورایی با محوریت نهضت عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام صبح روز پنجشنبه 26آذر 94 در یادمان شهدای هفتم تیر«سرچشمه» افتتاح شد.

 پیش از افتتاح این نمایشگاه ؛  چند تن از خطبا و وعاظ از جمله حجج الاسلام سید قاسم شجاعی ، سید مرتضی صالحی خوانساری و شیخ کاظم صدیقی به ایراد سخن پرداختند. حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در این مراسم گفت: در عالم هدایت دو پایگاه داریم یکی پایگاه تولید علم، اجتهاد و فقاهت و دیگری پایگاه توزیع و صادر کردن معارف، اخلاق و احکام که بر عهده خطبا و مبلغان است.

وی، وعاظ و خطبا را پرچمدار جبهه توزیع و نشر اسلام و ارشاد، موعظه و جهاد خواند و ادامه داد: امروز شرایط بسیار پیچیده ای داریم و این شرائط ما را به ظهور امیدوارتر می کند و با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه افزود: دشمن با خشونت نرم سرمایه های معنوی ما را غارت و جامعه را به بی اعتقادی دعوت می‌کند و باید علما و روحانیون جوانان را دریابند.

در ادامه این مراسم، خطبا و وعاظ در محل نمایشگاه و فروشگاه تخصصی عاشورایی حضور یافته و پس از افتتاح این مرکز به بازدید از آثار و کتابهای عرضه شده پرداختند.

همچنین در میان حاضران چهره‌هایی چون حجج‌الاسلام سید علی اکبر حسینی، سید مهدی طباطبایی، سید حسین مومنی، ناصر نقویان، علی سرلک، سید عباس موسوی مطلق، سید مهدی خاموشی، سید مصطفی میرلوحی به چشم می خورد.

فروشگاه تخصصی کتابهای عاشورایی افتتاح شد

لازم به توضیح است؛نمایشگاه و فروشگاه تخصصی کتب عاشورایی ارائه کننده کتابهای مختلف در زمینه قیام حضرت امام حسین علیه السلام و ادبیات آیینی و عاشورایی بوده و تلاش شده آثار منتشر شده در حوزه نهضت عاشورا جمع‌آوری و در یک محل جهت دسترسی آسان به علاقه مندان قرار گیرد.

نمایشگاه و فروشگاه تخصصی کتابهای عاشورایی در محل یادمان شهدای هفتم تیر«سرچشمه»به نشانی: میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه انتهای کوچه شهید صیرفی پور هر روزه از ساعت 8 الی 16 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس