کد خبر 510303
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

پس از آنکه برخي رسانه‌هاي اسرائيلي اعلام کردند رئيس «موساد» و معاون وزير خارجه ترکيه در سوئيس با يکديگر ديدار کرده‌اند، يکي از اعضاي ارشد حماس از آنکارا خواست رسما موضع خود را در اين باره اعلام کند.

به گزارش مشرق، «محمود الزهار» از اعضاي ارشد حماس به برخي اخبار رسانه‌اي درباره تقويت روابط آنکارا-تل‌آويو و تعهد ترکيه به محدود کردن فعاليت حماس در کشورش واکنش نشان داد.

الزهار به «الميادين» گفت: هنوز مساله کاملا مشخص نيست تا زماني که موضع رسمي ترکيه در اين خصوص اعلام شود، آنچه تا کنون اعلام شده از منابع غيرمعتبر بوده و نمي‌توان به آن استناد کرد.

وي افزود: روابط ميان ترکيه و اسرائيل از قبل وجود داشته و هيچ زماني قطع نشده است.

اين اظهارات پس از آن اعلام شد که رسانه‌هاي اسرائيلي از نشست محرمانه ميان رئيس «موساد» و معاون وزير خارجه ترکيه در سوئيس خبر دادند و اعلام کردند اين ديدار به يک ياداشت تفاهم ختم شده و ترکيه قول داده مانع از ورود «صالح العاروري» يکي از رهبران حماس (مقيم استانبول) شود و فعاليت حماس در ترکيه را محدود کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    لیاقت حماس شبه سودان همینه تا اونا باشن طرف حساب خودشونو خوب بشناسن بعد حزب بادی رفتار کنن
  • مجید ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    بیچاره حماس!!! وقتی به جای اتکای به خود به بیرون مرزها چشم میدوزیم . وقتی از رحمت حق دور میشویم از تشخیص دوست و دشمن ناتوان میشویم!! نه راه پس نه راه پیش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس