کد خبر 509955
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸

یک وبگاه صهیونیستی در تحلیلی نوشت: دولت اوباما در یک روز منحصر به فرد گواهی مشروعیت رییس جمهور سوریه و پیشرفت ایران به سوی سلاح هسته‌ای را صادر کرد.

به گزارش مشرق، وبگاه صهیونیستی «دبکا فایل» در تحلیلی عنوان نوشت: بسته شدن پرونده پی ام دی امتیازی بزرگ از سوی آمریکا به ایران بود.

به نوشته این وبگاه اسرائیلی، این امتیاز بزرگ آمریکا به ایران کمتر مورد توجه قرار گرفت و در سه شنبه هفته جاری هئیت حکام ‌آژانس بین‌المللی اتمی پرونده تحقیق پیرامون ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران را به جای بررسی ابعاد گذشته فعالیت‌های هسته‌ای این کشور به امید بازگشت این کشور به عرصه بین‌المللی مختومه اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، این طرح حرکت رو به جلو در قیاس با بررسی فعالیت‌های گذشته ایران  همچون تکرار موضوع باقی ماندن «بشار اسد» در قدرت بود . عذر و بهانه‌های ایران موجب شد تا این کشور سوظن‌های موجود درباره آزمایش بمب هسته‌ای خود را در مجتمع نظامی پارچین بدون محروم شدن از امتیاز رفع تحریم‌ها تنها با وسیله‌ای ساده چون عدم پذیرش بازرسان هسته‌ای سازمان ملل متحد برای تایید برنامه های هسته‌ای، از بین ببرد .

این وبگاه تحلیلی در خاتمه و در نتیجه گیری نوشت: دولت اوباما در یک روز منحصر به فرد گواهی مشروعیت  رییس جمهور سوریه و پیشرفت ایران به سوی سلاح هسته‌ای را صادر کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهگانه ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    می دانید چرا صهیونیستها چند وقته پشت سر هم و پیوسته تکرار می کنند آمریکا در مذاکرات امتیازهای زیادی به ایران داده ؟ یک کم فکر کنید .... برای تقویت جناح های سازشکار و مماشات گر و روحانیان عافیت طلب . اینطور نیست ؟
  • ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    فکر نمیکنی طرز فکر امثال شما دقیقا با نتانیاهو یکیه؟ چرا پیروزی را که فرزندان رشید ایرانمان بدست آورده اند رو میخوای کوچیک کنی.این کار آب در آسیاب صهیونیستها ریختنه برادر من.
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    با تدبیر و امید تفاوت را در تمام زمینه ها احساس کنید دیگه دوران انفعال دیپلماتیک به سر آمده روحانی مچکریم انفعال بای بای
  • ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    ما درمذاکرات بدون جنگ وخونریری آمریکا روشکست دادیم چکارعظیمی آمریکا ی ابرقدرت رو بدون اسلحه ایران یه کشور در حال توسعه شکست داد به جون کدخدا راست میگم یه جور دیگش آمریکا الکی الکی باهمون دوس شد الان اگه اذیت ودشمنی میکنه ادا درمیاره
  • ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    تا چشم همتون كور شود ،
  • رضا ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    موافقم قضیه بو داره،آمریکا بی اجازه اسرائیل اب نمیخوره
  • مخلوق خدا ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    در جهانی که کودک کشی اسرائیلی رو دفاع از خود میداند و تلاش برای علم برای نجات بیماران برای پیشر فت در مسیر تکامل ایرانی یا هر ازاد ه ای غیر مجازه دیگه هیچ کلامی از شما فراماسونای مدرن ارزش گوش دادن نداره به امید جهانی شدن کتاب خالق عالم قران کریم
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    دارن هندونه میذارن زیر بغلمون. وگرنه اونا دارن با دمشون گردو میشکنن
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ناشناس 01:30 جوک دیگری برای گفتن نداشتی؟ قصد توهین ندارم اما خنده داره که مخالفین داخلی برجام رو با مخالفین ظاهری مثل نتانیاهو یکی ببینین! مخالفت ظاهری نتانیاهو به این خاطره که اعتراض ایرانیها کمتر بشه. مثلا ایرانیها میگن ببینید نتانیاهو مثل ... داره حرص میخوره پس ما موفق بودیم!!!! خوشخیال بودنم حدی داره. دیگه نه اینکه هموطنانی که نگرانی بحقی دارند رو با کسی که چشم دیدن ایران رو نداره مقایسه کنید!
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اشتباها مثبت دادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس