کد خبر 509626
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

فرمانده نیروی راهبردی موشکی روسیه از قدرت موشک‌های بالستیک این کشور در برابر سپر دفاعی آمریکا خبر داد.

به گزارش مشرق، فرمانده نیروی راهبردی موشکی ارتش روسیه به‌تازگی اعلام کرده است سپر دفاع موشکی آمریکا در برابر قدرت موشک‌های قاره‌پیمای روسیه ناتوان است.

به گزارش راشاتودی،‌ ژنرال «سرگئی کاراکایف» امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران از نتایج تجزیه‌و‌تحلیل کارشناسان نظامی این کشور درخصوص ضعف سپر دفاعی آمریکا برای مقابله با سه‌گانه هسته‌ای روسیه خبر داد.

به گفته کاراکایف؛ نه قدرت آتش بالقوه و نه ظرفیت محاسباتی سپر دفاعی ایالات متحده،‌ که اکنون در منطقه نصب شده است، در پاسخگویی به حمله انبوه سه‌‌گانه هسته‌ای روسیه حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

فرمانده نیروی راهبردی موشکی روسیه در ادامه اشاره می‌کند طبق برآورد کارشناسان آمریکایی، یک سامانه دفاع موشکی مؤثر باید از انواع مختلف مکانیزم‌های دفاعی یکپارچه، اعم از لیزری یا محرکه‌، برای کارایی در همه شرایط محیطی ازجمله در بُعد فضا برخوردار باشند. چنین دفاع چندلایه‌ای قادر به هدایت موشک‌ در هوا و کلاهک‌‌های جنگی در بعد فضا خواهد بود.

وی افزود؛ طرح‌های توسعه بلندمدت نیروی راهبردی موشکی، همواره این بوده که بصورت مداوم مقیاس و شتاب ‌پیش‌بینی شده درخصوص میزان توسعه دفاع موشکی آمریکا را مدنظر قرار داده است.

این عضو عالیرتبۀ ستاد مشترک ارتش روسیه تأکید کرد: «نیروی راهبردی درصدد معرفی یک دستاورد و راهکار بکر و مؤثر برای نفوذ به هر سامانه دفاع موشکی است. موشک‌های بالستیک روسیه قادر به هدف قرار دادن هر نقطه‌ای در سراسر جهان هستند.»
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • درود بر روسیه ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    مشرق شرق زده.!!!
  • على رضايى ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    حتى اگه سپر موشكى آمريكا كار هم نكنه ، باز هم روسيه جرات پرتاب موشك هسته اى رو داره ؟! خير، چون خودش هم با اين پاسخ مواجه ميشه و روسيه هم نميتونه كارى با موشكاى آمريكا بكنه . به نظر من ژنرال روسى حرف نپخته اى زده . جنگ همينجوريش هم محكومه ، چه برسه به جنگ هسته اى !!
  • SAABER ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    GOOOOOOOD* . .......
  • محسن از اصفهان ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    مشرق این رو برادرانه و به عنوان یک مخاطب که طرف دار شما هستم میگن، بهتره کمی در دیدگاه خود تجدید نظر کنید، بیش از اندازه دارید در اختیارشان از روسیه حمایت می کنید و با دید مثبت به آنها نگاه می کنید. شعار انقلاب اسلامی ایران همیشه نه شرقی و نه غربی است. شما به عنوان یک رسانه ی ولایت مدار بهتر است کمی در دیدگاه خود تجدید نظر کنید.
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    اون نظامی کار کشته نا پخته هستش اما حتما شما پخته هستی اون تواناییها . موقعیت و شرایط رو دیده این حرف زده نه مثل جنابعالی نشستی یه گوشه این کار خوبه این کار بده این کار میشه این کار نمیشه راه انداختی میخوای بگی من ادم روشنفکر و پاستوریزه ای هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس