رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خصوصا از مسببان اصلی آن یعنی انگلستان، امریکا و اسرائیل خواهند گرفت.

به گزارش مشرق،  سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در پنجمین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که در مجموعه 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، طی سخنانی با بیان تسلیت و تبریک شهادت شیخ نمر اظهار داشت: جرم شیخ نمر امر به معروف و نهی از منکر بود و گفت چرا باید در یک کشوری با ادعای حکومت اسلامی، یک خانواده از همه چیز برخوردار و مابقی مردم فقیر باشند؛ او به این جرم توسط رژیم سعودی مستحق مرگ شناخته شد.

نقدی گفت: رژیم منحوس و نجس سعودی از ابتدای تاسیس خود به دست انگلستان خبیث، هیچ چیز جز کشتار مسلمانان نداشته است.

وی تاکید کرد: مسلمانان شیعه و سنی انتقام خون شیخ نمر را خصوصا از مسببان اصلی آن یعنی انگلستان، امریکا و اسرائیل خواهند گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: کجاست آن حقوق بشری که برای یک قاتل تروریست و یک فاسق قاچاقچی مواد مخدر بیانیه و قطع نامه می دهد و در اینجا یک مظلوم بی گناه به خاطر یک حرف به شهادت می رسد سکوت مرگ بار اتخاذ می کنند؛ مرگ بر حقوق بشرتان.

نقدی تصریح کرد: این واقعیت امروز دنیاست که یک عده زورگو چون اسلحه به دست دارند به خودشان اجازه همه کار میدهند و هرجا مردمی بخواهد روی پای خودشان بایستند محکوم به تجاوز، تحریم، ترور و محصره هستند هیچ کس حق نفس کشیدن ندارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    خدا عاقبت همه را به خير كند چه دعا جالبي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس