کد خبر 509525
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

نایب رئیس باشگاه الاهلی قطر از افت این روزهای هافبک ایرانی خود گلایه کرد.

به گزارش مشرق، تیم الاهلی قطر که در این فصل مجتبی جباری و پژمان منتظری را ترکیب خود دارد در این روزها شرایط خوبی را ندارد و از 6 بازی اخیر خود 3 بازی را شکست خورده و 3 دیدار را تساوی کرده است.

در این راستا خالد شبیب نایب رئیس باشگاه الاهلی امروز در مصاحبه‌ با شبکه الکاس  اظهار داشت: ما از بازیکنان خود انتظار بیشتری داریم. موبیلی مهاجم کونگویی که انتظار زیادی از او داشتیم چنان که باید بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشته است. علی رغم اینکه بازیکنان انتظاری که داشتیم را برآورده نکردند، مهره‌های کلیدی ما مخصوصا مجتبی جباری این روزها افت کرده است.

وی افزود: دلیل اینکه مشعل عبدالله کاپیتان تیم پس از شکست تیمش در برابر الریان از عملکرد همبازی‌هایش شکایت کرد این بود، برخی از بازیکنان به اندازه خودشان بازی نکردند. وی اظهار داشت که منظور کاپیتان تیم الاهلی به بازیکنانی مانند جباری بود که این روزها افت شدیدی داشته است.

نایب رئیس باشگاه الاهلی که پیش از این برای کرانچار سرمربی الاهلی خط و نشان کشیده بود درباره ادامه کار با او این طور گفت: اگر کرانچار این نتایج ضعیف را سال گذشته کسب می‌کرد او را اخراج می‌کردیم اما او در فصل گذشته نتایج خوبی را بدست آورد. اکنون دلیل اصلی اینکه کرانچار نتایج خوبی را نمی‌گیرد، مصدومان زیاد ما و کم کاری برخی از بازیکنان است.

با حرف‌های نایب رئیس باشگاه الاهلی کرانچار تا حدوی نفس راحتی کشید و احتمال اخراج او کمتر شد.
منتظری مدافع ملی‌پوش کشورمان اکنون دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس