کد خبر 509440
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

نایب رئیس شورای شهر تهران درباره استعفای خود از عضویت در شورای شهر،‌ پیامی در تلگرام خود منتشر کرد و گفت: بنده با چمران هیچ مشکل شخصی ندارم.

به گزارش مشرق، مرتضی طلایی که دیروز در اعتراض به حذف دستور ارائه گزارش شورایاران منطقه یک توسط چمران از جلسه روز گذشته شورای شهر، استعفای خود را پس از اتمام جلسه کتباً به رئیس شورای شهر تقدیم کرد.

وی در پی انتشار اخبار مربوط به این اقدام پیامی در تلگرام خود منتشر کرده که شرح آن در متن ذیل است:

سلام و احترام به حضور کلیه همکاران گرامی، شورایاران و سپاس از لطف و محبت شما عزیزان...آنچه دیروز انجام دادم براساس تشخیص خودم و در جهت انجام وظیفه بود. لکن نکاتی را برای اطلاع شما عزیزان عرض می‌کنم...اولا بنده با جناب آقای مهندس چمران هیچ مشکل شخصی ندارم و ایشان را از خادمین نظام وانقلاب می‌دانم. اختلاف نظر بنده و ایشان به نحوه مدیریت و اداره شوراست و در طول این سال‌ها بسیار تلاش کردم به عنوان یک عضو در خدمت ایشان انجام وظیفه کنم.

اگر اختلاف نظری هم بود که به تضییع حقوق قانونی بنده به عنوان عضو شورا منجر می‌شد تا جایی که به شخص خودم مرتبط بود از آن گذشتم. از آن‌جا که در مسئولیت ستاد شورایاری‌‌ها وظیفه دفاع از حقوق اعضای آن موضوع شخصی نبود که نادیده بگیرم‌، سعی داشتم در طول این مدت از طریق مذاکره و غیره حقوق حقه ایشان را پیگیری کنم که موارد آن بسیار است، اما متأسفانه به نتیجه نرسیدم.

به همین دلیل دیروز که نوبت گزارش منطقه یک بود و بدون هیچ گونه دلیل واطلاع قبلی بنده، برنامه لغو شد احساس کردم باید برای خودم حداقل تعیین تکلیف کنم که اگر وجود بنده مانع پشتیبانی و توجه به این نهاد وخدمتگزاران آن، شورایاران عزیز، هست کنار بروم تا انشاءالله نتیجه آن موجب تقویت و ارتقای جایگاه شورایاری‌ها شود. لذا ضمن سپاس مجدد از لطف و محبت دوستان خواهشمندم از هر گونه اظهار نظر و رفتار و گفتاری که خدای ناخواسته کوچک‌ترین اساعه ادبی به حضور جناب مهندس چمران شود، خودداری کنید. بنده نه شرعاً ونه اخلاقاً راضی نیستم.

به عنوان یک همکار دست ایشان را می‌بوسم و با نهایت احترام از محضر ایشان درخواست دارم بزرگواری نمایند و با اقدام قانونی برای استعفای بنده راه تقویت، حمایت و پشتیبانی عملی را برای شورا یاری‌ها فراهم سازند،‌ تأکید مجدد دارم هیچ برادر یا خواهری حتی با هدف دفاع از شورایاری‌، مجاز به حتی گفتن کلامی که به شخصیت جناب مهندس چمران لطمه‌ای وارد کند را ندارد.

ضمنا برای اطلاع تمامی دوستان اینجانب قصدی برای کاندیداتوری انتخابات مجلس ندارم بنابراین استعفای دیروز من با نیت سیاسی نبوده است.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس