کد خبر 509396
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فردا یک بازی مهم مقابل نفت داریم و می‌خواهیم گام‌ آخر نیم‌فصل را هم محکم برداریم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در نشست خبری امروز خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به قدم‌های پایانی نیم فصل اول نزدیک شده‌ایم و می‌خواهیم قدم اول را محکم برداریم. روزبه شاه علی دوست و مشکل‌پور محرومان ما هستند اما بقیه بازیکنان ما هستند و از آنها استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص دیدار با نفت تهران گفت: اصلا اعتقاد ندارم که بازی گذشته ما بازی راحتی بوده است. همین بازی هم می‌تواند مثل بقیه بازی‌ها سخت باشد.امیدوارم بازیکنانم با تمرکز وارد زمین شوند و فکر می‌کنند آنها به خود باوری رسیده اند و امیدوار هستم به مکان های بهتر جدول هم صعود کنند.

جلالی در خصوص عدم حضور تماشاگران و اینکه قبلا در کرج استقبال خوبی از مسابقات می‌شد گفت: این موضوع مهم است و نمی‌شود در یک دقیقه آن را جمع کرد. زمانی می‌گفتند بلیط‌ها گران است بعد گفتند ساعت بازی‌ها بد است. اما این مسائل در عدم حضور تماشاگران دخیل نیست. به نظرم سیاه نمایی‌هایی که در مورد فوتبال شده باعث عدم استقبال تماشاگران است. اگر در مورد والیبال هم این رویه به وجود بیاید تماشاگران استقبال نمی‌کنند. اگر در مورد مسائل مختلف منفی‌ها را نگاه کنیم مطمئناً جواب عکس می‌دهد.

جلالی در خصوص اینکه آیا برهانی و شهباززاده در لیست سایپا حضور دارند یا خیر گفت: اینکه من لیست بلند بالایی به باشگاه داده باشم درست نیست من نام یکی دو بازیکن را به باشگاه داده‌ام و مطمئنا باشگاه آنها را به خدمت می‌گیرد.

جلالی در خصوص اینکه شنیده می شود شجاعی هم در لیست سایپا حضور دارد گفت: خودتان می‌گویید شنیده‌ها ولی من اینجا نمی‌توانم اسمی از بازیکن خاصی ببرم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا از اهدافتان در نیم فصل اول راضی بودید یا خیر گفت: از نظر کیفیت بازی از عملکرد تیمم در نیم فصل اول راضی هستم و مطمئنا بهتر خواهیم شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس