کد خبر 509333
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

در جریان نمایشگاه CES سال گذشته، ایسوس دو نسخه مختلف از زنفون 2 را معرفی کرد و به همین خاطر از جمله شرکت هایی بود که در این رویداد مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 به گزارش مشرق، شرکت ایسوس بالاخره پرده ها را از روی مدل زوم خود که مدتهاست شایعه معرفی‌اش شنیده می‌شود کنار زد. این اسمارت فون در ماه نوامبر مجوز سازمان TENAA را دریافت کرده و مدیرعامل شرکت سازنده‌اش هم اخیرا جزئیات مختصری را در رابطه با آن اعلام کرده است.
زنفون زوم معرفی شد؛ موبایلی با زوم اپتیکال 4X+عکس
در هر حال، زنفون زوم دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل است و در کنار این، 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده است. توان پردازشی این تلفن هوشمند از طریق یک چیپست چهار هسته ای Z3590 سری اتم اینتل تامین می شود که به پردازنده گرافیکی PowerVR G6430 مجهز شده است.
 
دوربین اصلی این موبایل 13 مگاپیکسلی است که به لرزشگیر اپتیکال مجهز گردیده (حسگر SmartFSI پاناسونیک، لنز 10 المنتی، پردازنده تصویر PixelMaster) که زوم اپتیکال 3 اکس و زوم دیجیتالی 2 اکس دارد.
 
دوربین این دستگاه هم با استفاده از یک دکمه فیزیکی فعال می شود که روی بدنه تعبیه شده و انرژی مورد نیاز خود موبایل هم از طریق یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد.
 
اما نکته عجیب اینجاست که ایسوس در جریان نشست خبری اخیر خود که برای معرفی زنفون زوم ترتیب داده بود، مانور زیادی روی قابلیت‌های دوربین آن نداد و این درحالی است که با توجه به نام دستگاه، تصور می‌شد، تمرکز اصلی و نقطه قوت مهم آن دوربینش باشد.
 
با در نظر داشتن همین مساله، باید منتظر ماند و دید که قابلیت های این موبایل در حوزه دریافت و پردازش تصاویر چگونه خواهد بود، هرچند که روی کاغذ، به نظر با محصول فوق العاده ای روبرو هستیم.
 
حسگر SmartFSI پاناسونیک قطعا توان بالایی دارد و می تواند عکس های فوق العاده ای بگیرد اما باز هم بهتر است از هرگونه پیش داوری در این باره بپرهیزیم.
 
از نظر قیمت هم باید یادآور شویم که این تلفن هوشمند، در قالب دو نسخه موجود خواهد بود: نخست یک نمونه 64 گیگابایتی و دیگری مدل 128 گیگابایتی (حافظه داخلی) که به ترتیب 433 و 495 دلار قیمت خواهند داشت. ایسوس تا به حال حرفی در مورد زمان عرضه این دو محصول به میان نیاورده اما پیش بینی می شود که تا آن موقع زمان زیادی باقی نمانده باشد.
 
زنفون زوم معرفی شد؛ موبایلی با زوم اپتیکال 4X+عکس
منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس