کد خبر 509179
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

فنی‌ترین تکواندکار جهان گفت: برخی‌ها مدعی شده‌اند که ما به خاطر یک مشت دلار به آذربایجان رفته‌ایم، اما باز هم می‌گویم، اینجا، آذربایجان خبری از پول و دلار نیست.

به گزارش مشرق، میلادبیگی و سینا بهرامی تکواندوکاران ایرانی الاصل حاضر در تیم ملی تکواندوی آذربایجان هستند که با ترکیب تیم ملی این کشور در مسابقات جام‌ جهانی مکزیک عنوان قهرمانی در بخش مردان را کسب کردند. پس از حضور تکواندوکاران ایرانی در آذربایجان، رئیس فدراسیون تکواندو بارها نوک پیکان انتقاد خود را به سوی رضا مهماندوست گرفت و در لفافه مدعی شد که او مقصر اصلی حضور تکواندوکاران ایرانی در کشور آذربایجان است.

وی در صحبت‌های جدید خود مدعی شده است: من نگفته ام که مهماندوست در این اتفاق مقصر است، اما دقیقا در دوره‌ای که او مربیگری تیم آذربایجان را بر عهده گرفت مهاجرت ها آغاز شد. اگر پازل را کنار هم بچینیم او هم بی ارتباط با این مسئله نیست، اما میلاد بیگی که در مسابقات جام جهانی در ترکیب تیم ملی آذربایجان حضور داشت و موفق به کسب مدال طلا شد؛ برعکس صحبت‌های رئیس فدراسیون را مطرح کرده است. بیگی در صحبت‌های خود مدعی شده برای ادامه تحصیل راهی کشور آذربایجان شده و حضورش در تیم ملی تکواندو به سرمربیگری مهماندوست در آن کشور ارتباطی ندارد.

گفت‌وگوی میلادبیگی فنی‌ترین تکواندوکار در مسابقات جام جهانی مکزیک را در ادامه می‌خوانید:

شرایط زندگی در آذربایجان چطور است؟
خداروشکر همه چیز رو به راه است. به هرحال در کنار ادامه تحصیل ورزش را هم پیگیری می‌کنم.

گویا با سینا بهرامی هم خانه‌هم هستی؟
سینا دوست صمیمی من است. خوشحالم از اینکه دوست خوبی مثل او دارم. ما دو نفر برای ادامه تحصیل به آذربایجان آمده‌ایم. البته هم خانه هم هستیم. خلاصه اینکه زندگی ما دو نفر به هم گره خورده است(باخنده)

چطور شد که از اردوهای تیم ملی به یکباره سر از کشور آذربایجان در آوردی؟
به هر حال یکسری انسان‌ها دوست دارند در مسیر زندگی تغییر و تحولاتی را در همه امور زندگی خود داشته باشند. با توجه به اینکه شرایط ادامه تحصیل در کشور آذربایجان برایم مهیا شد تصمیم گرفتم راهی این کشور شوم. البته یکسری از اقوام دور ما در این کشور زندگی می‌کنند و به همین دلیل بیشتر راغب شدم تا برای ادامه تحصیل راهی آذربایجان شوم.

چرا بعد از رفتن به کشور آذربایجان سکوت کردی و با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکردی، آیا دلیل خاصی داشت؟
همیشه دوست دارم در آرامش زندگی کنم. در این مدت هم حرف و حدیث‌های زیادی در مورد من مطرح بود، اما ترجیح دادم سکوت کنم و باز هم خیلی تمایل به صحبت کردن ندارم، چرا که با مصاحبه کردن وارد حاشیه می‌شوم و این اتفاقات را دوست ندارم.

شما در مقطی هم در انتخابی تیم ملی شرکت کرده بودید؟
در انتخابی مرحله اول در وزن 80- کیلوگرم مقابل مهدی خدابخشی بازی را واگذار کردم و در آن مقطع از من خواستند در وزن 87 کیلوگرم انتخابی بدهم، اما با توجه به مصدومیتی که داشتم نمی‌توانستم در انتخابی شرکت کنم. پس از آن دیگر نتوانستم در اردوها حضور داشته باشم و تصمیم گرفتم برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس راهی کشور آذربایجان شوم، چون در آن مقطع احساس کردم این بهترین فرصت است که می‌توانم به ادامه تحصیل بپردازم.

پس چطور شد یکباره سر از تیم ملی آذربایجان درآوردید؟
در آن مقطع شنیدم که مهماندوست تصمیم دارد سرمربی تیم ملی تکواندو این کشور شود. پس از پرس و جو در آذربایجان توانستم مهماندوست را پیدا کنم و از او خواستم که در انتخابی تیم ملی شرکت کند او هم موافقت کرد. قرار شد اگر در انتخابی موفق شدم به کارم ادامه دهم. ناگفته نماند بدون پارتی‌بازی خودم را ثابت کردم و در اردوی تیم ملی آذربایجان ماندم. این من بودم که به سراغ مهماندوست رفتم، اما شنیده‌ام که بر عکس این موضوع را مطرح کرده‌اند.

پس با این حساب مهماندوست شما را به تیم ملی آذربایجان اضافه نکرده است؟
به هیچ عنوان این صحبت‌ها صحت ندارد. من خودم برای رسیدن به تیم ملی آذربایجان تلاش کردم و این موضوع هیچ ارتباطی به مهماندوست ندارد. حتی این صحبت‌ها را به مسئولان فدراسیون نیز بارها گفته‌ام.

آیا با شرایط فعلی تمایلی برای فعالیت در لیگ برتر داری؟
خیلی دوست دارم که در لیگ برتر فعالیت کنم، اما متأسفانه با فضای فعلی بعید می‌دانم که بتوانم در لیگ فعالیت کنم. البته فکر نمی‌کنم مشکلی باشد، اما این حاشیه‌ها احتمالاً اجازه فعالیت من را در لیگ برتر نخواهد داد.

گویا شنیده شده از لحاظ مالی آذربایجان شما را به خوبی حمایت می‌کند آیا این موضوع صحت دارد؟
اولویت حضور من در کشور آذربایجان ادامه تحصیل است. حالا در کنار ادامه تحصیل به ورزش نیز ادامه خواهم داد. اصلا از لحاظ مالی آن طور که رسانه‌ها مدعی شده‌آند نیست. باور کنید اگر در لیگ برتر ایران فعالیت می‌کردم از لحاظ مالی بیشتر ساپورت می‌شدم. من باز هم می‌گویم به خاطر پول به این کشور نیامده‌ام. آینده‌ نگری کرده‌ام و می‌خواهم با ادامه تحصیل به اهدافم برسم.

آیا پس از اینکه به عنوان فنی‌ترین بازیکن در مسابقات جام جهانی انتخاب شدی فدراسیون تکواندو آذربایجان جایزه ویژه‌ای به شما پرداخت کرده است؟
پس از کسب مدال طلا و عنوان فنی‌ترین بازیکن جام جهانی به هیچ عنوان نگاه خاصی به من نشد. همان پاداشی که به دیگر تکواندوکاران تیم دادند به من هم پرداخت کردند.

اما اینجا گفته می‌شود آذربایجانی‌ها به تکواندوکاران ایرانی پول‌های زیادی می‌دهند.
متأسفانه در مورد مبالغ قرارداد ما بزرگ‌نمایی شده است. اینکه گفته می‌شود به پای ما دلار می‌ریزند، اصلا صحیح نیست. متاسفانه پس از حضور ما در کشور آذربایجان برخی‌ها مدعی شده‌اند که ما به خاطر یک مشت دلار به آذربایجان رفته‌ایم، اما باز هم می‌گویم، اینجا، آذربایجان خبری از پول و دلار نیست.

امکانات فدراسیون آذربایجان برای تیم ملی کشورشان چطور است؟

امکانات تمرینی ما همان طور که سرمربی تیم ملی گفته، خیلی تعریفی ندارد، اما نمی‌دانم چرا این همه حضور ما در اینجا حاشیه‌ ساز شده است.

آیا تصمیم دارید در تیم ملی آذربایجان به فعالیت خود ادامه دهید؟
اگر مشکلی پیش نیاید در کنار ادامه تحصیل به فعالیتم در تیم ملی آذربایجان ادامه خواهم داد. البته ناگفته نماند تمرکزم را بیشتر روی تحصیلاتم گذاشته‌ام.

صحبت‌ پایانی شما ؟
باز هم می‌گویم من با رضا مهمان‌دوست در آذربایجان آشنا شدم و پیش از آن بین من و سرمربی تیم ملی این کشور هیچ دوستی وجود نداشت، شاید این طور راحت‌تر باشد که بگویم برای اولین بار از نزدیک او را در آذربایجان دیدم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 27
  • ناشناس ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 1
    چه جالب ! پس هر کسی برای تحصیل به آذربایجان برود مجوز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی این کشور را هم بدست می آورد؟؟؟پس این بنده خدا با پاسپورت ایرانی دانشجو بوده و برای تیم ملی آذربایجان مبارزه کرده؟؟؟ در ضمن همین چند ماه قبل مبلغ 120 هزار دلار بابت کسب مدال طلای اروپا به ایشان پرداخت شده که البته رقم ناچیزیه. واقعا در کشوری که برای گرفتن مدالهای جهانی و المپیکی صدها هزار دلار خرج صرف لابی ها می شه امکانات نیست؟ دلمان کباب شد برادر.
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    3 3
    بی غیرت
  • علی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    4 0
    مهم نیست. این نیز بگذرد.
  • فیهاد ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    نازه شرفت
  • نصیر ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 1
    داخل تمام کتاب های درسی جمهوری اذربایجان ایران رو یک کشور جعلی معرفی کردن و مناطق ترک نشین ایران رو اشغال شده ...منظور ایشون از ادامه تحصیل کاملا یک حرف منظور دار هست......
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    متاسفانه برای معتمد هم پیشنهاد تابعیت فرستادن اگر مسولین کاری نکن ایران در المپیک بعدی هیچ مدای نخواهد گرفت...
  • بردیا ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    6 6
    یک کلمه از ایران هم حرفی نزد ،بدون هیچ تعصبی امیدوارم هیچ وقت به ایران برنگردی ،به خدا خیلی بی معرفت و بی غیرت هستی ، یکجوری میگه برای تحصیل رفتم که انگار رفته کالیفرنیا! یه نگاه به رنکینگ دانشگاه های آذربایجان بنداز و بعد دهنتو باز کن
  • پویا ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    3 4
    تو یه الف بچه میخوای با این حرفات کیو سیاه کنی؟!!! چرا اینقدر صغری کبری میچینی؟ یک کلام بگو پول خوب میدادن ملیت و هویتمو فروختم. ما هم میگیم به سلامت، تیم های ملی ما جای قهرمانها و پهوانهاست نه مزدورا!
  • مهیاس ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    1 2
    بی غیرت، انقد قهرمان داریم که نیازی به امثال تو نیست
  • شاهین ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    1 5
    من یک آذری ایرانی هستم. خیلی بی غیرتی. ما آذری ها خوده کشور آذربایجانو آدم حساب نمیکنیم
  • علی ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 4
    همون بهتر که امثال شما کشور رو ترک کنن،آخه کدوم آدم عاقلی تحصیل تو دانشگاه ایران رو ول میکنه میره جمهوری آذربایجان تحصیل میکنه.دانشگاه ایران خیلی سر تر از جمهوری آذربایجان هست.لااقل یه دلیل بیار بشه پذیرفت.آذربایجانی ها بعد از اینکه ورزش و فرهنگ های مارو دزدیدن الان هم دارن ورزشکارهای ما رو میدزدن
  • علي ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 3
    تلاش براي معاش ابدا كار بدي نيست اما اگر اين تلاش باعث ازردگي حتي دل يك نفر از مردم كشورت بشه اونم بري برا كشوري كه خاره تو چشم ما خيلي كار بد و ناپسندي هست و خودتم پيش خودت لذت نميبري...در ضمن در جواب دوستان بگم ١٦٤٨٠٠٠ كيلومتر مربع وسعت و نزديك به هشتادمليون نفر جمعيت و استعداد باعث ميشه اين حرف شما كه تو المپيك بعدي... حرف بجايي نباشه يك وطن فروش بهتره بره به جهنم
  • هموطن ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    6 1
    وقتي ورزشكارها در ايران حمايت نميشن بايد انتظار چنين چيزي رو داشت. برو تا به سرنوشت رامين صفويه جودوكار دچار نشي، اشكال نداره برادر برو هر جا كه بهت پول ميدن. معيار ارزش در كشور ما پول شده، برو تا جووني پول جمع كن براي خودت. خوش باشدت.
  • حمید رضا ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 0
    این اگه زمان اسکندر بود، راه رو به سپاه اسکندر نشون میداد تا هموطناش رو قلع و قمع کنن، واسه دوتا کیسه سکه طلا، در یک کلام: خائنه، مگه خیانت چیه! همینه
  • ناشناس ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 4
    حیف این همه زحمت که تو اردوها تو ایران برات کشیدن و آماده ا ت کردن که بری برا پول بیشتر تو یه کشور دیگه
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    2 0
    جالب اینجاس ورزشکارای اذری زبان برای ایران از جون مایه میذارن ساعی مهدی بی باک رضازاده پرویز هادی علی دایی کریم باقزی و.........
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    1 1
    نامرد
  • بهنام ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    2 3
    بی غیرت ...
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 0
    الان برای خارجی مدال بگیر ولی فردا که پا به سن گذاشتی اون وقت تازه می فهمی باهات چی کار می کنند
  • امین ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 1
    یه انسان باید به چه مرحله ای برسه که پرچم کشورش رو با پرچم یه کشور اجنبی عوض کنه
  • رضا ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 1
    واقعا متاسفم برای طرز فکر شما جناب بیگی .شما داری به کشور جعلی آذربایجان خدمت میکنی .در واقع داری اونا رو به رسمیت میشناسی .دنیای خرابیه والله .همه مردم ایران دعا میکنن برای ورزشکارشون توی المپیک اما یه وطن فروش مثل شما ......
  • محمدرضا ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 5
    اقاي مهماندوست واقعا انسان شريف و با غيرتي هستش و براي ايران خيلي زحمت كشيده و حقش هست ولي كسايي كه تابعيت آذربايجانو گرفتن مثل ايشون نبايد حرف از غيرتو اينجور چيزا زد قطعا اذربايجان از نظر مالي ايشون رو كاملا ساپورت كردن ك راحت وطن فروشي كرد
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 0
    كيف كردم، لذت بردم. با اينكه براي ما برد مهدي به لحاظ ملي مهم بود ولي به عنوان يك بانوي تكواندوكار ايراني بايد بگم به قدري از تكنيك هاي كيوروگيت لذت بردم كه واقعا دلم ميخواست حق به حق دار برسه. برتر بودي به جرات. كسي كه قوي تره ببره. اين قانون مبارزه است. درود به شرفت مهماندوست. درود به تو مربي كه چه قهرماناني رو تحويل جامعه تكواندو دادي. مدال طلا، حق شاگرد توست
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 0
    امشب شما بردید اما بایک تفاوت ممکن است شما به مدال طلا هم دست بیابیداما ان تفاوت این است که شما برای یک کشور قریب مسابقه میدهیدوبه مدال دست میابیدچه بسا ایندگان شمارا ترسو ووطن فروش یاد کنند ومدال طلای شما دربرابر یک مدال برنز که برای ایران گرفته شود ارزش ندارد
  • غلام رضا ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 0
    نباید همچین کسی را هم وطن خطاب کرد باید اسم خودش را هم تغیر بده
  • محمد ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    1 1
    امیدوارم چند ساله دیگه که دوران اوجت به پایان رسید ودیگه همون آذربایجانی ها هم تره برات خورد نکردن عذاب وجدان نداشته باشی با معرفت که اون وقت دیگه جایی برات تو ایرانم نیست.تمام وجودت فدای یه تار موی مهدی خدا بخشی و کیمیا علیزاده
  • ahmad ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
    0 2
    فقط باید با این کلمات توصیفش کرد: "بی شرف و خود فروخته"
  • آستارايی ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    واقعا رو می خواد که آدم مليت اش و مردم اش رو بفروشه و هموطن خودش رو در المپیک ببره ، کشوری که حداقل اش 12 سال سواد خوندن رایگان بهش یاد داده! مردمی که از جمهوری اسلامی بيزارند و ميايند بر پیروزی تيم ملی دعا می کنند ولی چنين افرادی با پررویی تمام هموطن و هم ملتی اش رو شکست ميده تا پرچم کشور بیگانه رو ببره بالا!!! به نظرم یک خائن تمام عیار هستش!
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 1
    وقتی زیر لوایه یه پرچم دیگه هموطن خودتو شکست بدی مثه اینه که واسه یه مشت غریبه داداشتو کتک بزنی.پیروزیت مبارک بی غیرت
  • هموطن ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    ورزشكاراي ما بايد انقدر قوي باشن كه شكستهاي ناگهاني نخورن و يا طوري با قدرت بازي كنن كه داوران نتونند هيچ حقي ازشون بگيرند، ما هميشه شكستها رو به گردن شرايط بازي و داوري ميندازيم. خوب بايد قبول كنيم كه بيگي بهتر از خدابخشي بازي كرد. چرا ايران بايد اون رو از دست ميداد؟ چرا شرايط تحصيل راحتي رو براش تو ايران فراهم نكردند، چرا حمايت مالي نكردند كه به خاطر پول نره كشور ديگه. خودتون رو جاي اون بذاريد! وقتي تو ايران تره اي براش خرد نكردن خوب مسلمه كه به جاي ديگه ميره. شما بريد و سرنوشت رامين صفويه جودوكار رو ببينيد. آيا روا نيست كه آقاي صفويه هم بره از ايران؟ فدراسيون حتي پول بليط بهش نميده كه براي تمرين به تهران بره! اگه اون هم بره باز همين توهين ها رو بهش ميكنيد؟ عادلانه و بدون تعصب قضاوت كنيد.
  • محیا ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    ما دیگه شما رو هموطن خودمون نمیدونیم هویت و ملیت جدیدت مبارک اگه غیرت داشتی الان لباس تیم ملی ایران تنت بود بعد از بازی اشک تمساح میریزی؟ وطن فروش ، بی غیرت امیدوارم دیگه رنگ ایرانو نبینی وطن فروش
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    موقعی میگن وطن فروشی که وطن تو رو بخواد و تو نخوای .کار میلاد اصلا وطن فروشی نیست. اون که نمیتونست راکد بمونه تا بپوسه. نخواستنش اونم جای دیگه شانسش رو امتحان کرد. به نظر تصميم درستي گرفت و نتيجش رو گرفت.
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 1
    از اول تا اخرش شد ادامه تحصیل.اخه رتبه بندی دانشگاه های داغون اذربایجان رو ببین اول.رفتی عیب نداره ولی محکم وایسا بگو پرچم کشورمو با پول معامله کردم.اینجا هم کسی تورو ایرانی نمیدونه وطن فروش
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    نمیدونم دوستان تو شرایط اقای بیگی بودین یا نه میلاد کسی بود که با تمام وجود دو سال تو ایران تمرین میکرد حتی تو انتخابی خدابخش رو هم زده که خودش چیزی نمیگه بعد تو تیم نذاشتنش حالا شما جای این اقا بودین چیکار میکردین با این همه استعدادو فیزیک بدنی میموندین تو ایران یا میرفتین جایی که بهتون بها بدن التماس تفکر
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    بی غیرت به کسی میگن که وقتی یه دری بهش بسته میشه میوفته تو مواد معتاد میشه و کارتن خواب بعدش هی آه و ناله میکنه که حقمو خوردن آقای مهماندوست وآقای بیگی اینقدر باغیرت هستن که وقتی دیدن اینجا بهشون ظلم شده وحقشون خورده میشه بجای اینکه خونه نشین بشن رفتن دنبال سرنوشت خودشون زندگی جدید شروع کردن الان علی دایی المان فوتبال بازی میکرد خائن میشد یا مهدوی کیا خائنه .... الان اگه آقای بیگی به مهدی میباخت هیچکس چیزی نمیگفت چون ما مردم ایران با کسی که میوفته کاری نداریم همیشه کسایی رو هدف آزار و اذیت قرار میدیم که موفق هستن حالا هم که میبینن آقای بیگی و آقای مهماندوست موفق هستن دارن مرتب بهشون توهین میکنن اونا فراری یا پناهنده سیاسی نیستن ورزشکارن و خیلی از ورزشکارای حرفه ای دنیا دو تابعت یا حتی چند تابعیت هستن
  • مهران ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    آقای مسئول تایید کامنت ها اگر به همین شکا فحاشی کنیم اما به مذاق شما بر نیاید باز هم منتشر می کنید ؟ این رو میگن فرار مغزها بی غیرت تو هستی و کسانی مثل هم فکر شما با یک مخترع در ایران چه برخوردی می شود بهش نمی خندید حالا این مخترع برود در دل اروپا و مقام کسب کنه بهش میگید وطن فروش ؟
  • مهران ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    برای اینکه تو معانی رو نمی فهمی
  • مهران ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    شما اول برو معانی رو یاد بگیر بعدا
  • مهران ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    انسان وقتی تمامی تلاش خود را برای وطن می کنه وای یک پشیزی بهش ارزش قایل نمیشن اونجا هست که تصمیم میگیره قید این وطن رو بزنه
  • مهران ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    خائن به کسی میگن که به نظر خودش زرنگه و حق هموطن خودش رو می خوره و بعد هم میگه حتما اون بابا حقش نبود حالا معنی خائن رو فهمیدی دادا
  • مهران ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    1 0
    دوست من شما تمام شهرهای آذربایجان را ویران کردید فکر می کنید آذربایجان اونجا هیچی نداره فکر نمی کنم از شاه عبدالعظیم بیرون رفته باشی می دونی مانت با ریال ایران چقدره 3800 تومان یک مانات یعنی از دلار بیشتره فکر نمی کنم اقتصاد هم بلد باشی
  • مهران ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    1 0
    جوابت رو این افرادی که منفی بهت میدن داره میده
  • فرشید ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    2 0
    والا من هر چقدر ایرانو دوست دارم آذربایجان . ترکیه رو هم دوست دارم اونا برادران ما هستن این حرف رو نزن اگه ترک بودی اینطوری نمیگفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس