کد خبر 509074
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

یک خبرگزاری آمریکایی از افزایش تبلیغات ضد اسلامی در آمریکا به اشکال مختلف و سرخوردگی و تالمات روحی کودکان و نوجوانان مسلمان این کشور اشاره کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» در گزارشی پیرامون «افزایش تبلیغات ضد اسلامی در آمریکا» نوشت: اینک در مدارس، خیابان‌ها و رسانه‌های تصویری واکنش‌های تندی نسبت به مسلمانان مشاهده می‌شود و این موضوع بر اذهان کودکان و نوجوانان این کشور اثر گذاشته  است.

«ملیسا یاسینی» مادر «سوفیا یاسینی»  کودک 8 ساله مسلمان آمریکایی با اعلام حالات روحی نامناسب فرزندش  بعد از شنیدن سخنان «دانلد ترامپ» نامزد جنجالی ریاست جمهوری آمریکا  که در نطقی تلویزیونی گفته بود، نباید مسلمانان وارد خاک کشور شوند، گفت: «از مردم می‌خواهم تاثیر این گونه سخنان را بر کودکان درک کنند ما فراموش می‌کنیم که با کلام خود جنگی را براه می اندازیم. ما بزرگسالیم و می‌توانیم چنین سخنانی را هضم کنیم اما کودکان روزانه به مدارس می‌روند و آن‌ها از گفتن این‌که مسلمان هستند، بیم دارند.»

براین اساس، اولیا کودکان و نوجوانان مسلمان آمریکا از تداوم سخنان دلسرد کننده در جوامع خود و یا تبلیغات ضد اسلامی  بر پیراهن‌ها و حتی ماشین‌ها سخن می‌گویند و عنوان می‌کنند، حتی دوستان فرزندانشان نیز به خاطر عقاید  اسلامی دوستی با بچه‌هایشان را قطع می‌کنند .

در همین زمینه «احد خان» نوجوان 12 ساله در اطراف وست مینستر ایالت مریلند بعد از پایان مدرسه با چشمانی اشکبار به منزل آمده و گفت: «بهترین دوستم مرا تروریست آینده نام نهاده و گفته که نمی‌تواند به من اعتماد کند.»

این منبع خبری در خاتمه به دیگر موارد متعدد این‌چنینی در آمریکا و تحقیر مسلمانان با سخنان ضد اسلامی  حتی در خارج ار فضای مراکز آموزشی اشاره کرد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس