مدیر کل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و عضو اطلاعات عملیات لشکر 25 کربلا در دوران جنگ بر اثر جراحات شیمیایی به خیل یاران شهیدش پیوست.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "محمد اتراچالی" مدیر کل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان و از جانبازان شیمیایی سرافراز شهرستان گرگان پس از سال ها افتخار جانبازی روز گذشته بر اثر جراحات ناشی از عوامل شیمیایی در دوران دفاع مقدس در بیمارستان بقیه الله تهران به فیض عظیم شهادت نائل و به جمع یاران شهیدش پیوست.

پیکر جانباز شهید محمد اتراچالی تشییع می شود

جانباز شهید محمد اتراچالی در دوران دفاع مقدس در معاونت اطلاعات عملیات لشکر 25 کربلا انجام وظیفه نمود و در عملیات والفجر 10  به عنوان فرمانده گردان یا رسول انتخاب شد و بعد از جنگ نیز فرمانده این گردان در تیپ یکم سپاه نینوا گلستان در پادگان شصت کلاته گرگان بود.

آخرین مسئولیت محمد اتراچالی مدیر کلی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بود و عهده دار این مسئولیت خطیر در حوزه دفاع مقدس شد و اقدامات شایسته ای را بخصوص در راستای ساخت یادمان های شهدای گمنام در شهرستان های استان انجام داد.

محمد اتراچالی روزهای پایانی عمرش را در بیمارستان بقیه الله تهران با شیمی درمانی با حالی وخیم سپری کرد و نهایتا بعد از دست و پا نرم کردن با عارضه شیمیایی در 23 اذرماه 1394 به خیل یاران شهیدش پیوست.

خاطرنشان می شود پیکر مطهر این اسوه صبر و استقامت بر روی دستان پرمهر مردم شهیدپرور شهرستان گرگان ساعت 9 صبح فردا چهارشنبه 25 آذرماه از معراج شهدای سپاه گرگان به سمت امامزاده عبدالله گرگان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم سوم این بزرگوار نیز ساعت 9 صبح پنجشنبه 26 آذر ماه در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    0 0
    روحش شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس