صبح امروز پیکر مطهر دو جانباز شهید علی ماشااله گودرزی و شهید مجید صفاده با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران تشییع شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به نقل از یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر دو جانباز شهید علی ماشااله گودرزی و جانباز شهید مجید صفاده با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در کنار همرزمانشان آرام گرفتند.

این گزارش حاکیست مراسم ختم جانباز شهید علی ماشااله گودرزی روز سه شنبه ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۷/۳۰ الی ۱۹ در مسجد الجواد واقع در میدان هفتم تیر برگزار می گردد. همچنین مجلس ختم جانباز شهید مجید صفاده روز چهارشنبه ۲۵ آذرماه از ساعت ۱۸ الی ۱۹/۳۰ در مسجد نور واقع در خیابان دکتر فاطمی ، میدان جهاد برگزار می گردد.

جانباز شهید علی ماشااله گودرزی متولد ۱۳۲۷ سال می باشد و در سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه به درجه جانبازی نائل شده بود و پس از گذشت ۳۳ سال با تحمل درد و رنج ناشی از صدمات شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل می گردد.

همچنین جانباز شهید مجید صفاده متولد سال ۱۳۲۹ می باشد که سال ۱۳۵۷ در ایام دانشجویی در میان درگیری‌ نیروهای انقلابی با نیروهای ضد انقلاب مجروح شده و سرش مورد اصابت گلوله واقع شد. و پس از سالها تحمل درد و رنج  به شهادت می رسد.

1 2 3 4 5 6

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس