کد خبر 508188
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

نخستین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان که ۲۰ شهریور در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورده بود، مرحله فیلمبرداری را پشت سر گذاشت و تدوین این فیلم که همزمان با فیلمبرداری آغاز شده بود اکنون به مرحله راف کات رسیده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نخستین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان که ۲۰ شهریور در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورده بود، مرحله فیلمبرداری را پشت سر گذاشت و تدوین این فیلم که همزمان با فیلمبرداری آغاز شده بود اکنون به مرحله راف کات رسیده است.

فیلمبرداری اولین تجربه سینمایی محمدحسین مهدویان در مقام کارگردان پس از ۷۰ روز به پایان رسید و سجاد پهلوان‌زاده تاکنون نیمی از تدوین اولیه را انجام داده است. پهلوان‌زاده پیش تر تدوین فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» را بر عهده داشت.

فیلمبرداری تیتراژ فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» نیز بعد از اتمام کار توسط هادی بهروز انجام شد.

تیتراژ این فیلم توسط حسین جمشیدی گوهری ساخته خواهد شد. وی ساخت تیتراژ مجموعه «آخرین روزهای زمستان» و فیلم های سینمایی «ترنج» و «طعم شیرین خیال» را در کارنامه خود دارد.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به لحاظ ساختار یکی از متفاوت ترین تولیدات سینمای ایران خواهد بود چرا که در بعضی از سکانس های آن، صدای به جامانده از زمان جنگ استفاده خواهد شد.

هادی حجازی فر در نقش حاج احمد متوسلیان ایفاگر نقش اصلی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» و امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار و عماد محمدی از دیگر بازیگران اصلی این پروژه هستند.

این فیلم بخش هایی از داستان زندگی احمد متوسلیان را به تصویر می کشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس