کد خبر 508154
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در این روزها شاهد اتفاق‌های خوبی برای سپاهان نیستیم، اما باید هر طور شده در ادامه و بر اساس تغییر و تحولات شرایط خود را بهبود بخشیده و نظرات را تامین کنیم تا از این شرایط خارج شویم.

به گزارش مشرق، محمدرضا خلعتبری پس از تساوی سپاهان برابر راه آهن با بیان اینکه سپاهان در این بازی خیلی خوب ظاهر شد، اما نتیجه خوبی به دست نیاورد، اظهار کرد: با اینکه استیماچ و تیم مربیان سپاهان خوب کار و تمرین می‌دهند، اما توپ‌های ما در زمین بازی گل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن سپاهان درهفته‌های گذشته، فشار قابل توجهی است که روی این تیم وجود دارد، ادامه داد: در این روزها شاهد اتفاق‌های خوبی برای سپاهان نیستیم، اما باید هر طور شده در ادامه و بر اساس تغییر و تحولات، شرایط خود را بهبود بخشیده و نظرات را تامین کنیم تا از شرایط بدی که در آن هستیم، خارج شویم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان، تصریح کرد: راه آهن در این بازی فوتبال خاصی به نمایش نگذاشت و هیچ موقعیتی نداشت، تنها دفاع می‌کرد و چشم به ضد حملات داشت.

خلعتبری خاطرنشان کرد: آنچه این روزها در سپاهان اتفاق می افتد گل نشدن توپ‌ها و بدشانسی است که من مطمئن هستم با آمدن بازیکنان جدید در نیم فصل سپاهان جان تازه ای می گیرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس