کد خبر 507598
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

تکواندوکار المپیکی ایران گفت: برای کسب سهمیه المپیک سختی های فراوانی را طی کردم و در مکزیک و در میان برتری های دنیا با کسب مدال طلا ثابت کردم بهترین سنگین وزن جهان هستم.

به گزارش مشرق، سجاد مردانی با ییان مطلب فوق گفت: تا قبل از رقابتهای جهانی مکزیک، سهمیه المپیک را با کسب چایگاه مناسبی در رنکنیگ بدست آورده بودم ، ولی به دلیل آسیب دیدگی و دوری چندماهه از مسابقات شرایط تغییر کرد و با از دست دادن جایگاه خود خطر نرفتن به ریو را لمس کردم. نمی خواستم بهترین فرصت زندگی حرفه ای خود را از دست بدهم.

وی ادامه داد: واقعا شرایط بسیار سختی را طی ماههای گذشته پشت سر گذاشتم و بعد از طی دوران نقاهت و بازگشت به میدان مبارزه تلاش کردم که امتیازات از دست رفته را جبران کنم و آهسته و آهسته به این هدف نزدیک شدم که گذر از این مسیر بدون کمک کادر فنی امکان پذیر نبود.

تکواندوکار اصفهانی تیم ملی کشورمان به رقابتهای مکزیک هم اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور هشت تکواندوکار برتر دنیا بسیار سنگین و پرفشار برگزار شد.  آخرین میدان برای کسب سهمیه بود و همین موضوع برای آنها که حاشیه امنیت نداشتند بار روانی بسیاری را در پی داشت. من برای خود از میدان مکزیک حضور در المپیک کوچکی را تصویرسازی کردم و فقط و فقط برای کسب مدال طلا و رسیدن به سهمیه المپیک به میدان رفتم.

مردانی ادامه داد: به لحاظ فنی و آمادگی جسمانی شرایط خوبی داشتم و انگیزه کسب سهمیه و حضور در میدان بزرگ المپیک هم روحیه لازم را به من داده بود. به مکزیک رفته بودم که ثابت کنم در این وزن بهترین هستم و برای رسیدن به این خواسته بدون توجه به نام ، عنوان و مدالهای حریف باید در هر میدانی پیروز می شدم و خدا را شکر که با دعای خیر خانواده ، کمک کادر فنی و تلاش بی وقفه خودم به این هدف رسیدم.

این تکواندوکار المپیکی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از زمانی که وارد رشته تکواندو شده بودم فقط به حضور در المپیک فکر می کردم و میدان مکزیک من را به این هدف می رساند. من رفته بودم که با تمام توان برای رسیدن به هدف بزرگ تمام زندگی خود مبارزه کنم و نمی خواستم بعد از پایان مسابقات پیشمان و گریان به ایران بازگردم و خدا را شاکرم که با دست پر به تهران بازگشتم.

وی افزود: رقابتهای مکزیک حساسیت بالایی داشت و هر امتیاز حکم مرگ و زندگی داشت. بودند تکواندوکارانی که با یک امتیاز طلایی رویایی حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان را از دست دادند. من با همه این شرایط به لحاظ ذهنی آماده بودم و گام به گام پیش رفتم تا به مدال طلا دست پیدا کردم.

مردانی در پایان گفت: اکنون که سهمیه المپیک را کسب کرده ام با ذهنیت کسب خوشرنگ ترین مدال المپیک تمرین می کنم. راه سختی را در پیش دارم و امیدوارم با حمایت های خوب مسئولان شرایط به نحوی فراهم شود تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن برای جضور در این میدان بزرگ آماده شده و در بهترین راهی ریو شده و به مدال دست پیدا کنم.

سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان یکشنبه گذشته در رقابتهای مکزیک با کسب مدال طلا سهمیه المپیک را کسب کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    امیدوارم بتونی در برابر پیشنهادهای مالی آذربایجان مقاومت کنی!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس