مدیرمسئول روزنامه اطلاعات که قبلاً خبر احضارش به مراجع قضایی درپی درج مطلبی از رئیس دولت اصلاحات را تکذیب کرده بود، دیروز در یادداشت دیگری، این خبر را تایید و تشریح کرد.

 به گزارش مشرق، در پی درج مطلب و تصویری از رئیس دولت اصلاحات در روزنامه اطلاعات، تاریخ 17 آذر طی خبری از احضار مدیرمسئول روزنامه اطلاعات توسط مقامات قضایی و تذکر به وی در این باره منتشر شد اما این خبر بلافاصله توسط حجت الاسلام دعایی تکذیب شد.

دعایی خبر حضورش در دادسرای ویژه روحانیت را تایید کرد

البته بعد از این تکذیبیه آقای دعایی، دفتر سخنگوی قوه قضائیه احضار مدیرمسئول اطلاعات را تایید کرد و رسماً بر خبر صحت گذاشت. جناب دعایی نیز دیگر پاسخی به این تاییدیه دستگاه قضایی داد. اما نکته جالب این است که امروز حجت الاسلام دعایی در جوابیه خود به نامه سعدالله زارعی، با کنار گذاشتن تکذیبیه قبلی، ضمن تایید حضورش در دادسرای ویژه روحانیت، از استدلال های خود برای مسئولان این دادسرا گفته است.

در بخشی از این جوابیه آمده است:

«...به دوستان در دادسرای ویژه روحانیت که بسیار صمیمانه و دوستانه توضیح خواستند، توضیح دادم که در این ماجرا نه قانونی وضع شده و نه مصوبه‌ای در شورای عالی امنیت ملی بوده، در نامه صمیمانه شما هم اشاره‌ای به مصوبه شورای عالی امنیت ملی هست که قاطعانه می‌گویم چنین مصوبه‌ای شورای عالی امنیت نداشته تنها در دوران معاونت مطبوعاتی آقای رامین با دبیرخانه مطبوعات شورای امنیت هماهنگی شده بود که متنی را به جراید اعلام کنند که نباید از آقای خاتمی مطلبی عرضه شود که در تحولات بعدی آن دستورالعمل ملغی شد...

...بر همین اساس هم به مسئول عزیز دادسرای ویژه روحانیت تأکیداً عرض کردم به مشی خود وفاداریم منتهی به خواست آنها از انعکاس عکس کاکا برای پرهیز از جنجال خودداری می‌کنم.»

با توجه به روحیه پاسخگویی جناب آقای دعایی که در واکنش به نامه سرگشاده سعدالله زارعی نیز بخوبی نمایان است، خوب بود تا ایشان درخصوص تکذیب اولیه احضارشان به دادسرا و تعهد درخصوص عدم درج مطلب از رئیس دولت اصلاحات و سپس تایید و تشریح این خبر در یادداشت جدید توضیح دهند که خدای ناکرده در ذهن مخاطبان،شبهه ای پیش نیاید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس