رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام کرد: مدارس استان کرمان از یکشنبه 22 آذر فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

 به گزارش مشرق، امید سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: مدارس استان پس از تعطیلی دوروزه به دلیل شیوع بیماری آنفلو انزا به طور رسمی فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را از سرخواهند گرفت.

وی افزود: مدارس استان کرمان به علت شیوع آنفلوانزای H1N1 در روز های 17 و 18 آذر و به منظور اقدامات پیشگیرانه تعطیل شدند. فرهنگیان، عوامل دست اندرکار امور مدارس و دانش آموزان در صورت داشتن علائمی مانند تب، سرفه، گلو درد، درد در اندام ها و سردرد تا یک روز بعد از قطع شدن علائم با گواهی پزشک، مجاز به استراحت هستند.

سلاجقه خاطر نشان کرد: هرگونه اطلاع رسانی در زمینه تعطیلی مدارس، فقط از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش این استان و صدا و سیمای مرکز کرمان اعلام می شود و شایعات احتمالی فضای مجازی به هیچ عنوان برای تعطیلی مدارس قابل استناد نیست.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با اشاره به تشکیل کمیته سلامت مدیریت آنفولانزا در آموزش و پرورش کرمان از رصد روزانه وضعیت بهداشتی مدارس استان خبرداد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس