نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیماری آنفلوآنزا در کرمان کنترل شده است، گفت: کسانی هم که فوت شدند بیماری زمینه‌ای داشتند.

 به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی بعد از ظهر امروز در جمع عزاداران حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در فاطمیه شهر چترود با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در ایام محرم و صفر دو ماه عزاداری باشکوهی برای اهل بیت (ع) داشتند، گفت: حضور در مجالس اهل بیت (ع) سعادت است که نصیب هر کس نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه موضوع شیوع آنفلوآنزا در کرمان موجب نگرانی مردم شده بود، افزود: این موضوع در دستور کار مجلس قرار گرفت و با دعوت از وزیر بهداشت و سفر ایشان به کرمان، ابعاد بیماری مورد بررسی قرار گرفت.

پورابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ نگرانی در مورد بیماری آنفلوآنزا در کرمان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کسانی هم که فوت شدند، بیماری زمینه‌ای داشتند و بیماری قبلی آنها تشدید و موجب مرگ‌شان شده بود.

وی با توجه به اینکه در فصل سرما به سر می‌بریم و امکان اینکه به این نوع بیماری طی زمستان دچار شویم خیلی طبیعی است، بیان داشت: بهتر است در این فصل با مراقبت بیشتر از خود و پوشیدن لباس گرم از ابتلا به بیماری جلوگیری و در صورت دچار شدن از دست دادن و روبوسی کردن خودداری کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور وزیر بهداشت در استان کرمان از همه مسئولان استان، استاندار و اعضای ستاد مدیریت بحران و همچنین اصحاب رسانه به واسطه اینکه در این هفته اطلاع‌رسانی شفاف و صحیحی به مردم داشتند، عنوان کرد: خود این اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف موجب جلوگیری از شیوع بیماری شد و مردم هم همکاری لازم را انجام دادند.

پورابراهیمی از تمام کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان تقدیر کرد و افزود: از همه پزشکان و پرستاران که در این ایام خود را در معرض بیماری قرار دادند و عاشقانه به مردم کمک کردند، تشکر می‌کنم.

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در فاطمیه چترود با مداحی مداحان اهل بیت (ع)، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی مردم همراه بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس