کد خبر 507001
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در تعز، فرمانده عملیات «بلک واتر» در این استان کشته شد.

به گزارش مشرق، فرمانده عملیات مزدوران «بلک واتر» در یمن در استان «تعز» واقع در جنوب غربی این کشور از پا درآمد.

بر اساس این گزارش، «ماسیاس باکنباه» که اصالتا مکزیکی است، قصد داشت با پشتیبانی مزدوران سودانی، خود را به اردوگاه نظامی «العمری» نزدیک منطقه «ذباب» و «باب المندب» برساند، ولی در این مسیر به دام نیروهای یمنی افتاد.

پایگاه خبری «العهد» به نقل از رسانه‌های یمنی نوشت: یک منبع نظامی یمنی با اعلام این خبر گفت که چند مزدور دیگر که آرژانتینی و انگلیسی هستند در این عملیات کشته شدند و اجساد آنها توسط یک بالگرد آمریکایی از پایگاه «العند» منتقل شد.

در پی افزایش تلفات نظامیان اماراتی و مزدوران عربستان در یمن، شرکت امنیتی بلک واتر آمریکا مزدوران خود را برای کمک به نیروهای اماراتی به یمن اعزام کرده است.

چند روز پیش نیز، 7 نیروی کلمبیایی و فرمانده استرالیایی آنها که همگی از نیروهای شرکت امنیتی بلک واتر بودند، در درگیری با نیروهای یمنی در استان تعز کشته شدند.

این 7 شبه نظامی که در چارچوب نیروهای آمریکایی شرکت بلک واتر و تحت فرماندهی امارات متحده عربی بودند، در خلال حمله به پایگاه نظامی العمری در شهر ذباب در نزدیکی تنگه باب المندب کشته شدند.

نیروهای کلمبیایی جزء نیروهای اجاره‌ای عربستان و امارات هستند که با عنوان ائتلاف عربی در یمن به مردم این کشور حمله می‌کنند تا انقلاب یمن را عقیم کنند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    1 0
    یمن همیشه در تاریخ قهرمان پرور بوده و خواهد بود از اویس قرنی ها تا مقاومت امروز ، این مردم اولین قوم پذیرنده دعوت حضرت ابراهیم بودن 34 نفر از 72 یار کربلا یمنی بودند و چه قدر احادیث از پیامبر و حضرت علی ( ع) و سایر معصومین داریم یمنی ها چریک به دنیا می آن ، گنده تر از بلک واتر هم حریف این مردم نیست عقب نشستن بلک واتری ها با آن همه امکانات نامحدود کشیدن تو تله هلاک کردن احتمال کشته شدن بیش از 20 نفر از این مزدوران هست ، عربستان لقمه ای را برداشته که خیلی گنده تر از دهنشه ، مقاومان یمن با تاکتیک های پارتیزانی تک تک متجاوزان رو اطراف مارب تعز و مخا دفن خواهند کرد .
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    0 1
    زیاد جو نده. همین پارتیزانایی که میگی زیاد حال و روز خوشی ندارن. چند ماه دیگه منتظر باش تا ببینی پارتیزان چیه.
  • احمد ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    1 0
    در پاسخ به این بابایی که میگه یمنی زیاد حال روز خوشی ندارن. امثال شما چند ماه پیش هم همین حرف رو می زدن و می گفتن امروز فرداست سعودیها کار رو تموم کنن. ولی تا حالا که این طوری نشده، چون یمنی ها شرف و غیرت دارن و زیاد برای بهبود حال روزشون برای آمریکا و نوکراش مثل بعضی از هموطنان ما خر غلط نمیزنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس