تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز در حالی پیگیری شد که دو مهاجم این تیم با سایر نفرات تمرین نکردند.

ممانعت از حضور طارمی در تمرین تاکتیکی
به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار روز دوشنبه این تیم مقابل گسترش فولاد از ساعت 11:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

* در حالی که قرار بود تمرین امروز سرخپوشان از ساعت 11 آغاز شود، اما بازیکنان و اعضای کادرفنی با 30 دقیقه تأخیر وارد زمین چمن شدند. ظاهراً پیش از تمرین تاکتیکی بازیکنان در سالن بدنسازی مشغول وزنه زدند بودند.

* برانکو ایوانکوویچ در اولین بخش از تمرین تاکتیکی، حفظ توپ را در دستور کار بازیکنانش قرار داد.

* مهدی طارمی و علی علیپور که در بازی با گسترش فولاد به علت محرومیت نمی‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند، در تمرین اولیه همراه تیم بودند. این بخش از تمرین ارسال از جناحین و پاسکاری بازیکنان در عمق خط دفاع بود که این دو مهاجم همراه سایر بازیکنان تمرینات خود را دنبال کردند، اما پس از پایان این تمرین طارمی و علیپور از سایر بازیکنان جدا شدند.

* در حالی که برانکو بخش بعدی تمرینات را برای شاگردانش توضیح می‌داد، طارمی و علیپور به سمت مارکو، مربی بدنساز تیم رفتند و زیر نظر این مربی به صورت جداگانه تمرین کردند.

* بخش بعدی تمرینات زدن ضربات کرنر به صورت دو ضرب بود. به این شکل که زننده کرنر توپ را به نفر دومی پاس می‌داد که کنار محوطه جریمه قرار داشت و این بازیکن باید توپ را درون محوطه شش قدم ارسال می‌کرد. تمام مدافعان و مهاجمان در هنگام برگزاری این بخش از تمرین در محوطه جریمه حضور داشتند.

* در تمرین امروز مانند روزهای گذشته کری‌خوانی جالبی بین بازیکنان پرسپولیس با دروازه‌بان‌ها وجود داشت.

* حدود 60 هوادار در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند و تمرینات سرخپوشان را از نزدیک تماشا کردند.

* کریم باقری که در عرصه مربیگری هم نشان داده بدن آماده‌ای دارد، در تمرین امروز مانند بازیکنان لباس پوشیده و برعکس سایر نفرات کادرفنی سرما روی او اثری نداشت.

* آندره پانادیچ، دستیار برانکو ایوانکوویچ به صورت اختصاصی تمرین کرد و دور زمین می‌دوید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس